• Report: #881849

Complaint Review: sneakpeeq.com

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Sat, May 12, 2012
  • Updated: Fri, January 11, 2013

  • Reported By: mariey — Saint Francis Wisconsin United States of America
sneakpeeq.com
sneakpeeq.com Internet United States of America

sneakpeeq.com rip-offs Internet, Internet

*UPDATE Employee: Mystery Box

*Consumer Comment: I feel for the consumer...

*Consumer Comment: Before Christmas? Maybe. Gift Ready? Nope. Not until it arrives and when will that be?

*UPDATE Employee: Diamond Candle

*Consumer Suggestion: Late Shipping Ruins Christmas

*UPDATE Employee: Returned Product

*Author of original report: latest update

*Author of original report: still no response

*Consumer Comment: Why do we have to reference Rip Off Report to get help?

*UPDATE Employee: Please contact us

*Author of original report: return time

*UPDATE Employee: Your order

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I joined sneakpeeq.com after they offered a $10 credit to join and a free gift. WHAT A MISTAKE!! To begin with their shipping is S-L-O-W- I have never ordered from a company that took soooo long to ship an item. When I FINALY got my item it DID NOT WORK. So I e-mailed them several times to return the item with NO response to any of my e-mails. Then today I get my credit card bill and they had billed me the whole amount for the item not giving me the $10 credit I was suppose to get for joining the site. WHAT A JOKE. DO NOT ORDER FROM THIS SITE. THEY ARE A BUNCH OF SCAMMERS.

This report was posted on Ripoff Report on 05/12/2012 01:25 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/sneakpeeqcom/internet/sneakpeeqcom-rip-offs-Internet-Internet-881849. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on sneakpeeq.com

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
3Author 9Consumer 0Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 UPDATE Employee

Mystery Box

AUTHOR: Jasper - (United States of America)

Hello,

Can you please send an email to support@sneakpeeq.com with an "attn:  customer service manager"?  In the email please include your order number.  Though the boxes were all final sale items we'll be happy to work with you in finding a solution to your problem.

Thank you!
Respond to this report!
What's this?

#2 Consumer Comment

I feel for the consumer...

AUTHOR: Melissa - (United States of America)

So I have followed the website for some time but had never ordered. Then in early December they announced a 2nd round of mystery boxes. Mystery boxes are $29 a piece, with a promise of a minimum of 5 products and a minimum value of $60 dollars. Glam Girl box had a hint that there would be makeup and all kinds of fabulous things,. Girl Who has it all hinted toward awesome accessories... OH what fun, right? WRONG!!!

I did some basic google research and saw the 1st round people were petty happy and indeed had received some great things, I ordered my 2 boxes with high hopes. IT TOOK FOREVER! I ordered the 4th, with Christmas delivery promised. I received Christmas eve. I had the intention of giving them as gifts, and figured ordering on the 4th, when I discovered the deal, would get them here by the 20th for the party I had purchased them for.

The late delivery was a hidden blessing because I had bought replacement gifts, and would of been horrified to give these to anyone...even my worst enemy. We're talking dollar tree quality junk. Some of the brands were nice, but even the samples have been discontinued...I had SAMPLES that apparently qualified for some of my product, I received five THINGS, 5 horrible useless things (per box). The one item I was happy with was a roll on perfume... not close to the value of 60 bucks I payed. The notion of a designer handbag that could possibly be contained in these boxes, was a tacky tote bag.

I even got magnetic jewelry that companies stopped carrying because it was a safety hazard... nice, sneakpeeq, real nice. The kicker is they sold out the 2nd round, yet started a 3rd round of these craptastic boxes 2 days later, when MY 2nd round boxes weren't even processing. When I questioned this twice on the facebook feed, it was promptly hidden. This company clearly needs to get it together, as it appears they bite off way more than they can chew, and refuse to respond to any communications in a timely and professional manner. Save your money and stay away from their smoke and mirrors.
Respond to this report!
What's this?

#3 Consumer Comment

Before Christmas? Maybe. Gift Ready? Nope. Not until it arrives and when will that be?

AUTHOR: glidy101 - (United States of America)

Okay I did send an email to that email address the problem now is that even if they are sending it before Christmas, which is great, why couldn't they have sent it on time, why is it so late? I really want to have my gift ready for my mom but I am not ready since it has not arrived. 
Respond to this report!
What's this?

#4 UPDATE Employee

Diamond Candle

AUTHOR: Jasper - (United States of America)

Hello,

If you ordered your Diamond Candle as part of the holiday guarantee, your candle should be arriving before Christmas.  If you have any specific questions or other inquiries please email "support@sneakpeeq.com".

Thanks!
Respond to this report!
What's this?

#5 Consumer Suggestion

Late Shipping Ruins Christmas

AUTHOR: glidy101 - (United States of America)

I bought a diamond candle for my mother for Christmas and I bought like four weeks ago and it still hasn't gotten here, I am sad, way to ruin Christmas Sneakpeeq.com
Respond to this report!
What's this?

#6 UPDATE Employee

Returned Product

AUTHOR: Jasper - (United States of America)

Hello,

We received the item that you returned to us and had a look.  It was returned with the cord fully extended but we found no problem with the functionality of the product.  To retract the cord, you simply pull the cord out further to bypass the lock and the cord retracts.

Having said this, we still tried to honor your request for a refund.  After further investigation based on your complaint, we've found that the refund feature for orders placed before June 2012 is not functioning correctly.   The reason for this is because we switched over to a new payment processor at that time.

We can still issue you a refund one of two ways.  Either through a direct Paypal deposit or by check.  Please let us know your preference on refund method and we'll have it sent through.

If you prefer Paypal, please provide you Paypal email address.  If you prefer a check, please provide us with your preferred mailing address.

A copy of this note has been emailed to you as well.

Thank you
Respond to this report!
What's this?

#7 Author of original report

latest update

AUTHOR: mariey - (United States of America)

sent product back over a month ago and STILL HAVE NOT GOT A REFUND. WOW WHAT A PAIN IN THE A** TO DEAL WITH THIS COMPANY. STAY AWAY FROM ORDERING FROM THEM AT ALL COSTS, NOT WORTH ALL THE HASSLES.
Respond to this report!
What's this?

#8 Author of original report

still no response

AUTHOR: mariey - (United States of America)

Well  I did as you said and e-mailed TWICE once on 5/27 and again on 5/30 and referenced "ripoff report" still DID NOT get a reply back. So I will leave my order # here and see if anything gets done and report back here YET AGAIN to let everyone know what happens. I have kept all my e-mails to this company so I have proof of my correspondence with them.
order # 101028
ikeep charger
Marie Young
Respond to this report!
What's this?

#9 Consumer Comment

Why do we have to reference Rip Off Report to get help?

AUTHOR: sickofcrooks - (United States of America)

Why do we have to reference Rip Off Report to get some help from you crooks? Are the Rip-Off-Report customers going to get special treatment so we take our complaints back? Shouldn't everyone get good customer service? You sent me an ugly scarf too. It was not the one I ordered. It is too big of a pain in the butt to send it back. I have a friend still waiting for that ring you were suppose to send out too! 
Respond to this report!
What's this?

#10 UPDATE Employee

Please contact us

AUTHOR: Jasper - (United States of America)

Hello,

Please call or email us and reference "ripoff report" so that we  know who you are.  We will try and see what happened.  If we can find any proof of contact within the 21 day return policy we'd be happy to work with you on your return.

Thank you
Respond to this report!
What's this?

#11 Author of original report

return time

AUTHOR: mariey - (United States of America)

Since my e-mails were not answered the return time has expired (returns must be made within 21 days) so calling at this time would not do me any good.
Respond to this report!
What's this?

#12 UPDATE Employee

Your order

AUTHOR: Jasper - (United States of America)

Dear customer,

We are sorry you are unhappy with your experience.  If you sent us an email you should have been responded to, we try to answer all inquiries within 24 hours.  Phone calls are also returned if we are unable to answer, please do leave a message.

Some users have difficulty with understanding their credits.  If there was a credit in your account you would have seen it adjusted on your price and on the checkout screen.  If this did not happen, the credit was likely not in your account.  Sometimes customers don't realize their credit is applied on the price and think that an additional credit will be taken off at a later date, this is incorrect.  All credits are applied before the purchase goes through.

Please contact us and we can try to find out what happened and credit your account accordingly if appropriate.  We most definitely are not out to scam anybody and we'd love the opportunity to straighten out your issues.

Thank you


 
Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.



Ripoff Report Legal Directory
wholly