• Report: #1053360

Complaint Review: tri north lighting

Thank You

Read how Ripoff Report saves consumers millions.

  • Submitted: Thu, May 23, 2013
  • Updated: Thu, May 23, 2013

  • Reported By: tgg1304 — atlanta Georgia
tri north lighting
10 San Fernando Lane East Amherst, New York USA

tri north lighting LIAR AND THIEF East Amherst New York

*Author of original report: ONCE AGAIN

*REBUTTAL Owner of company: Pay Pal has a Buyer Protection Program

*Author of original report: YOU ARE A SCAMMER, JEFF BEACH

*REBUTTAL Owner of company: The issue is with Pay Pal, not our company.

What's this?
What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

SEO Reputation Management at its best!

I placed an order for 2 items online with this company and after several days i recieved an email saying the items were out of stock. the websited showed 999 and 997 of the items i chose available. when i placed multiple phone calls. all were sent to a voicemail and never returned. I contact them by email and was given a vague explanation. After a few more days i asked to cancel the order by email. I received a rude email from jeff beach stating that i apparently had not noticed the large red scrolling letters on the website which state how long shipping times are. well, the red scrolling letters are in fact very small. they state 5-7 business days. BY this point, we were already at 9 business days. I demanded a refund.

on may 9th, jeff claimed my order was canceled and a refund was issued. Days later after no refund, i contacted jeff again explaining the situation. all he would say was that a refund was issued and it was not his problem. when i asked him for evidence of this, nothing was provided. finally on may 13 i received his paypal report showing that a refund was not issued till the 13th but was pending. after days of waiting and arguing with jeff beach, nothing was resolved. i recieved 2 emails from paypal stating the payment didnt not clear from the senders bank. i filed a dispute with paypal which is still under investigation. meanwhile, jeff beach still has yet to take any steps to rectify this problem. he insists paypal made a mistake.

no apology has ever been made. no efforts to satisfy a customer. jeff beach lies to potential customer.

do not do business with this company. all of the previous reports are very similar to my experience with the compnay. 


This report was posted on Ripoff Report on 05/23/2013 01:39 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/r/tri-north-lighting/East-Amherst-New-York/tri-north-lighting-LIAR-AND-THIEF-East-Amherst-New-York-1053360. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report.

Click Here to read other Ripoff Reports on tri north lighting

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
2Author 0Consumer 2Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 Author of original report

ONCE AGAIN

AUTHOR: tgg1304 - ()

I repeat PAYPAL HAS TOLD ME ON MORE THAN ONE OCCASION THAT THE PROBLEM IS WITH YOUR BANK DECLINING PAYMENT

Dance around the truth all you want and kep placing the blame on anyone but yourself. 

We are consumers, we have money. Treat us right and we will but things from you.

Write this down and tape it to your computer

"sir/maam, we are very sorry to hear that you are not satisfied with our service. We apologize for any inconvenience this may have caused. We value you as our customer and are prepared to take necessary steps to rectify this problem"

Take care of your customers. Don't treat them like someone who just broke into your house.

You don't have to like us. Complain about us all you want outside of work. When it comes to doing business with us, make us feel appreciated even if were not.

This is common sense

You can blame this on paypal all you want. You do not represent them. I will goto them for their advice. I dont need you to tell me what you think paypal is doing. I have talked to them directly multiple times. I will take their word over yours in a heartbeat. I have yet treated rudely by them or to catch them in a lie

Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Pay Pal has a Buyer Protection Program

AUTHOR: Tri North - ()

You paid with Pay Pal, if you are having an issue with your refund you need to contact them. They have processes in place, they have a Buyer and Seller Protection Program. Again, quit making false accusations about our company that are not true. You paid with Pay Pal and if you are having an issue with your refund through Pay Pal you need to call Pay Pal and deal directly with Pay Pal.  

Respond to this report!
What's this?

#3 Author of original report

YOU ARE A SCAMMER, JEFF BEACH

AUTHOR: tgg1304 - ()

No my issue is not with paypal. As i told you multiple times already, I have been in direct contact with them and each time they claimed that your bank declined payment due to a lack of funds. 

For anyone else reading this, the gentleman, and i use the term loosely, is well aware of this. I have been having an ongoing email conversation with him since this issue began. He plays stupid and says the same thing over and over, suggesting i contact paypal when he already knows i have filed a dispute with paypal and i have informed him of any and every communication that has taken place between me and paypal, yet he still plays stupid and tells me to contaact paypal. DO NOT DO BUSINESS WITH JEFF BEACH AND TRI NORTH LIGHTING. notice how all the complaints against this company are all so similiar. there are 32 negative complains against tri north on the better business bureau website and he has a rating of D-. Id say they are being a tad too generous with that rating.

Jeff Beach, You are a LIAR and a CHEAT. It comes as no surprise to me that you filed a rebutle here in less than 24 hours after i filed my report. I imagine responding to negative reports about your company must occupy all of your time and prevent you from shipping products on time or issuing refunds. it all makes sense to me now.

 

 

Respond to this report!
What's this?

#4 REBUTTAL Owner of company

The issue is with Pay Pal, not our company.

AUTHOR: Tri North - ()

 This transaction was refunded through Pay Pal, if you are having an issue with Pay Pal not refunding you, then you need to contact Pay Pal directly. This has nothing to do what so ever with our company and Pay Pal has a system set up for disputes and issues such as these. Your order was cancelled and refunded as soon as you requested to our company, we refunded the money through Pay Pal and if you have an issue with Pay Pal refunding you, then you can contact Pay Pal or your credit card company.

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.