Report: #1394698

Complaint Review: Allen Marketing Group

  • Submitted: Tue, August 22, 2017
  • Updated: Tue, August 22, 2017
  • Reported By: dissapointed — Layton Utah USA
  • Allen Marketing Group
    164 West Center Street
    Cedar City , Utah
    USA

Allen Marketing Group Total Rewards Sold us a package for las vegas but we can not use the package because the rooms are always sold out unless you want to stay in a low end hotel. I missed the print that stated we had to go to a 90 minute presentation but at no point were we told that we would not be able to reserve a room until off peak season or at least 3 month sinadvance. They put an expiration date of two years because they do not have the rooms available unless you book them that far out. It offers perks food card travel vouchers and tokens but cannot recieve them until you book a room. Cant book a room because they are not available. If i want a room in a prime hotel during prime season i have to pay extra. I could have spent the money i spent this vacation offer and already had a vacatio booked and ready to go. it is a scam and i dont recommend buying into it. Salesmen on the matketing crew know how to answer questions and avoid giving true details. Cedar City Utah

*UPDATE Employee ..inside information: 30-Day Notice Required

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Allen Marketing used Total Rewards name and sold us a vacation package for 350.00 with 200 food voucher 100 tokens and 1000.00 trave voucher.  They failed to admit it was for a sales pitch in Vegas and to my dismay i missed it in the small print. They also failed to disclose that you cannot book a room for peak season or on weekends.  If you do you have to pay extra for a prime hotel or settle for a subprime hotel.  I was told we could give a couple of days notice and we could book any weekend.  I have not yet been able to book a room and i bought the package in may of 2017.  I also called and ask for a room 30 days in advance and still no available.  This is a scam.  They said any hotel any time and thats a lie.  I cannot get any hotel at all let alone i have to schedule off peak or a year in advance.  Make sure you dont plan to use this vacation package for a year or more after purchasing

 

Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 08/22/2017 03:10 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/allen-marketing-group/cedar-city-utah-84720/allen-marketing-group-total-rewards-sold-us-a-package-for-las-vegas-but-we-can-not-use-th-1394698. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee ..inside information

30-Day Notice Required

AUTHOR: Customer Care and Service - (USA)

Hello T****, 

I'm J**** and I am the representative who took your call on August 22, 2017. In your complaint, you mentioned that you tried to schedule your dates with 30 days’ notice on multiple occasions and there was no availability, this is not true --

When I took your call, you informed me that you were looking to schedule your dates for Labor Day weekend with less than 7 days’ notice. You attempted to schedule your dates one time prior to that and provided us with less than 48 hours of notice. You were not willing to explore any other options, you wouldn't let me help, and you kept telling me how terrible I was.

We thank you for your business and apologize for the inconvenience but, unfortunately, if we are not given proper notice our options may be limited.

To customers that are contemplating doing business with our company: We make every effort to accommodate our customers in every way possible. The claims in this complaint are not factual.

Please refer to the Terms & Conditions of this Advertising Plan.

 

Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.