Report: #1306167

Complaint Review: CONSLINES

  • Submitted: Tue, May 17, 2016
  • Updated: Tue, May 17, 2016
  • Reported By: Annie — MOON TOWNSHIP Pennsylvania USA
  • CONSLINES

    Internet
    USA

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Conslines is apparently a rip off. The promise to "setup" your account and send you an email when it is active but that n\NEVER happens. I tried emailing to cancel my account IMMEDIATELY but no response. Called the 800 number and just get a generic voicemall. Do NOT fall for their "services." The are apparently a RIPOFF!!!

Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 05/17/2016 05:46 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/conslines/internet/conslines-inmate-phone-calls-1306167. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
1Author
0Consumer
2Employee/Owner

#1 Author of original report

RIP OFF

AUTHOR: - ()

I would like to also add that I know PERSONALLY another person that has set up their account and is NOT able to use it. The number YOU provided her does not work!!!

 

order #16135

 
Inbox
x
 
 
 
Marianne Maxin   May 17 (8 days ago)
I would like to cancel this order and have my $31.98 refunded to me ASAP. I j...
 
I B   May 18 (7 days ago)
Account canceled. VI.-REFUNDS. Just like any service you purchase, regardless...
 
Marianne Maxin   May 18 (7 days ago)
Well after not hearing back from you, I decided to check your reviews. Appare...
 
I B   May 18 (7 days ago)
Did you canceled because you read bad reviews?
 
Marianne Maxin   May 18 (7 days ago)
Yes I did. Also, I have ALWAYS gotten a refund of my money if I was dissatisf...
 
I B   May 18 (7 days ago)
Its not out fault, not valid reason to get refund, you canceled before we fin...
 
Marianne Maxin   May 19 (6 days ago)
Well the, set the account up...would love to see how this turns out
 
Marianne Maxin   May 19 (6 days ago)
let me know when the account is set up
 
I B   May 19 (6 days ago)
You already canceled, all info was deleted when you canceled.
 
Marianne Maxin   May 19 (6 days ago)
What info do you need? I will provide it. I mean you got paid already, so res...
 
I B   May 19 (6 days ago)
We need you to pay again, you canceled. V.-CANCELATION. Subscriber is free to...
 

Marianne Maxin <marianne4124@gmail.com>

May 19 (6 days ago)
 
to I
 
 
 
 
 
You REALLY think your gonna get MORE money from me? INSANE!!! F*** OFF!!!
 

On Thu, May 19, 2016 at 11:06 AM, I B <ibauser@hotmail.com> wrote:
We need you to pay again, you canceled.
 

V.-CANCELATION.

Subscriber is free to cancel service with Conslines at any time, there is no cancellation fee. To cancel your account send us email to info@conslines.com

Additional fee may apply to reactivate a cancelled account.



Date: Thu, 19 May 2016 11:05:34 -0400
Subject: Re: order #16135
From: marianne4124@gmail.com
To: ibauser@hotmail.com


What info do you need? I will provide it. I mean you got paid already, so reset the account!!

On Thu, May 19, 2016 at 10:38 AM, I B <ibauser@hotmail.com> wrote:
 
You already canceled, all info was deleted when you canceled.

On May 19, 2016, at 8:55 AM, Marianne Maxin <marianne4124@gmail.com> wrote:

let me know when the account is set up

On Thu, May 19, 2016 at 5:58 AM, Marianne Maxin <marianne4124@gmail.com> wrote:
Well the, set the account up...would love to see how this turns out

On Wed, May 18, 2016 at 7:51 PM, I B <ibauser@hotmail.com> wrote:
 
Its not out fault, not valid reason to get refund, you canceled before we finished the set up

On May 18, 2016, at 5:22 PM, Marianne Maxin <marianne4124@gmail.com> wrote:

Yes I did. Also, I have ALWAYS gotten a refund of my money if I was dissatisfied with services, especially if they were NEVER even set up to begin with

On Wed, May 18, 2016 at 5:59 PM, I B <ibauser@hotmail.com> wrote:
 
Did you canceled because you read bad reviews?
 
 

On May 18, 2016, at 4:19 PM, Marianne Maxin <marianne4124@gmail.com> wrote:

Well after not hearing back from you, I decided to check your reviews. Apparently you rip people off all the time. I reported you and your website to the US Government. Hopefully they take your scam site off the internet. Shame on you!!
 

On Wed, May 18, 2016 at 12:08 AM, I B<ibauser@hotmail.com> wrote:
Account canceled.
 

VI.-REFUNDS.

Just like any service you purchase, regardless if there is activity on the account or not, you are responsible for the monthly or plan charge.  Although you are not actively receiving calls the account and minutes are still reserved and serviced for you.



Date: Tue, 17 May 2016 17:28:37 -0400
Subject: order #16135
From:marianne4124@gmail.com
To: info@conslines.com

I would like to cancel this order and have my $31.98 refunded to me ASAP. I just placed the order and the account has not been set-up/activated. PLEASE CANCEL ASAP AND REFUND MY MONEY!
 
Thanks
 
I would like an email confirmation when the cancellation is complete. And also let me know that the $31.98 has been refunded.
Respond to this report!

#2 REBUTTAL Owner of company

Not a conslines customer

AUTHOR: Conslines Director - (USA)

Your name is not in our system, please provide us your order number so we can check the account status. We believe you are not conslines customer and only are trying to damage conslines reputation.

 

 

Respond to this report!

#3 REBUTTAL Owner of company

Order number?

AUTHOR: Conslines Director - (USA)

What is your order number? Please contact us at info@conslines.com

Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.