Report: #1414778

Complaint Review: Date.com

  • Submitted: Sun, December 03, 2017
  • Updated: Sun, December 03, 2017
  • Reported By: TassieDevil — Kentish Tasmania Australia
  • Date.com
    2, Sir Аugustus Ваrtоlо Str,
    Ta' Xbiex, Ta' Xbiex
    Malta

Date.com Dating for seniors , Date.com Internet Date.com Scam Alert! Ta' Xbiex Malta

Show customers why they should trust your business over your competitors...

I joined the Date.com FREE and allowed only one transaction for 2.99 (AUS  $4.06) and after that they told me I allowed them to automatically take money out of my account and this is what happened over 2 days with little action or meeting no one or seeing no photos or videos..as it kept asking me for permission for credits to apply but I did not give permission at all. 

This is the company.... Date.com

SOL Networks Limited - Registration No: С 70898
2, Sir Аugustus Ваrtоlо Str, Та' Хbiex, XВX 1091, Мaltа

 

29  Nov POS AUTHORISATION DATING . COM 1-888-980-977MT Card Used 9061          $21.71

 29  Nov POS AUTHORISATION dating . com           18006657633 MT Card Used 9061             $21.71

 29  Nov  POS AUTHORISATION  dating . com          18006657633 MT Card Used 9061            $21.71

 29  Nov POS AUTHORISATION DATING . COM  1-888-980-977MT Card Used 9061        $21.71

 28  Nov POS AUTHORISATION dating . com                18006657633 MT Card Used 9061        $21.70

 28  Nov  POS AUTHORISATION  dating . com 1 888 9809770 INTERNET MT Card Used 9061    $21.70

  28  Nov POS AUTHORISATION dating . com 1 888 9809770 INTERNET MT Card Used 9061      $4.06

 

 You Owe me    $134 . 50 

They cancelled my profile and all i have is my e-mail to customer support. What can I do now? 

Dear Sarah,

Thank you for contacting us via Live Support earlier today.

I am sorry to hear that you have developed such concerns regarding our premium communication platform.

As per your request, please find below, your account’s detailed history:
1 28.11.2017 9:04 2.99 $ 20 credits
2 28.11.2017 9:15 15.99 $ 20 credits
3 28.11.2017 9:17 15.99 $ 20 credits
4 29.11.2017 9:14 15.99 $ 20 credits
5 29.11.2017 9:43 15.99 $ 20 credits
6 29.11.2017 10:22 15.99 $ 20 credits
7 29.11.2017 10:32 15.99 $ 20 credits

As we can see, you have spent all the credits you have purchased:
Offline chat 29.11.2017 22:27 Epifan 41552472431 -1
Online chat 29.11.2017 10:35 Liu Shoukai 20548888531 -18
Read photo attachment in chat 29.11.2017 10:32 Liu Shoukai 20548888531 -15
Read video attachment in chat 29.11.2017 10:22 Liu Shoukai 20548888531 -15
Read letter 29.11.2017 9:49 Quansheng Zhu 21330243031 -10
Read letter 29.11.2017 9:42 Quansheng Zhu 21330243031 -10
View videos 29.11.2017 9:27 Petar 40236603531 -10
Read letter 29.11.2017 9:14 Veace 22373052031 -10
Read letter 29.11.2017 9:11 Veace 22373052031 -10
Online chat 28.11.2017 21:23 Veace 22373052031 -1
View videos 28.11.2017 9:16 wenyu 39777488331 -10
View videos 28.11.2017 9:16 wenyu 39777488331 -10
Compose letter 28.11.2017 9:15 wenyu 39777488331 -10
Read letter 28.11.2017 9:04 wenyu 39777488331 -10

Please feel free to learn more on our prices here: tinyurl . com / Dating Com Prices

At your request, we have reviewed our records and learned that you were able to successfully make the purchases in question (6x$15.99) with the assistance of the automatic purchasing feature on our site. This is a feature that only you can turn on from the Purchase Credits or Settings menu on our site. This feature allows you to purchase credits on our site while communicating with our members without being interrupted by a prompt. You have been informed about it when subscribed (please review the screenshot attached to this email)We have turned this feature off for your convenience.

Please be informed that if you un-check the box in the Purchase Credits form without purchasing credits, it will not disable Auto Purchasing. To check the status of Auto Purchasing and turn it on/off, please go to Settings Menu: press three horizontal bars at the top of the page and select Settings. Once on the Settings page, you will find a check box at the bottom of it. If it is checked, the Auto Purchasing is enabled. To turn it off, please un-check the box and click “Save” button for the changes to take place.

Since all the purchased credits have been spent, and the services were provided properly and in full, we are not able to provide a refund of the purchases.

I understand, that you might want to address the situation differently and contact your bank. However, let me remind you that an attempt to make an unauthorized chargeback is a violation of the Terms of service (see section “Disputes”). By using our services you agreed that in case of any unauthorized chargeback you will be responsible for all additional administrative charge, attorney’s fees and court costs. We will pursue reimbursement for all such costs utilizing all legal remedies available. Please also note that we may be required to disclose all of your private communications through our service in order to prove the veracity of our charges.

I hope this letter was helpful and finds you well.

If there is anything else we can help you with, please do not hesitate to contact us.
I would love to know how you feel about the service I have provided today. Please click below and let me know how I've done: 


Sincerely,
Dmitriy
Customer Account Manager

 

What else can I do besides asking my bank to cancel my Credit card and help me get back my Money.

Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 12/03/2017 04:06 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/datecom/ta-xbiex-ta-xbiex-xx-1091/datecom-dating-for-seniors-datecom-internet-datecom-scam-alert-ta-xbiex-malta-1414778. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.