Report: #723505

Complaint Review: DinoDirect.com

  • Submitted: Fri, April 29, 2011
  • Updated: Thu, November 03, 2011
  • Reported By: Megan — Fairfax Virginia United States of America
  • DinoDirect.com

    Internet
    United States of America

DinoDirect.com Dino Direct Will Now Not Respond to Refund My Money After They Said They Would Issue Refund! Internet, Internet

*UPDATE Employee: Refund

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Regarding Order Number JN51JQBK-DD:

I ordered two jackets from DinoDirect however I received two of the exact same jacket, which looked nothing like either of the jackets I ordered. I was able to get ahold of a customer service rep on the chat site who asked for pictures, I sent them and they replied back via email stating they were sorry for my inconvenience (which it was) and that they would allow me to ship the items back with a tracking number, at my own expense, to receive a full refund. I spent $50 USD to mail these jackets back and have the confirmation that they were delivered. After sending countless emails to DinoDirect (as there is no number you can call from the US) the only response I heard back was we will issue you a refund when the package actually arrives. I wrote back numerous times again stating that I had attached the tracking confirmation, which I was confused that they did not even take into account. [continued below]....
..... My package has arrived and I have proof of it however they are telling me it hasn't. At this point I am continuing to send emails daily with absolutely no responses. I have given them so much money and received nothing for it and simply just want my money back!

Regarding Order Number: KT9P48JK-DD
Before I realized how terrible of a company DinoDirect actually is I had made a second order. The item I ordered was out of stock so they told me I had to choose something from their website. I did so and that item was also out of stockyet another inconvenience. I finally got through to a customer service rep on the chat site who said I could simply get a refund as I refused to try and choose any other itemsI knew they would probably so be out of stock also. I received an email stating my refund was processed and to get in touch with DinoDirect if I didn't see it in my account in 7 business days. It has been 15 business days and still no refund has posted to my account. Again, I've received no product from DinoDirect but they've taken my money. I have sent multiple emails and now can't seem to get through on their chat line. I just need someone to accomplish these refunds for me. That is all I am asking!! If anyone out there can help I would greatly appreciate it. 

Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 04/29/2011 06:48 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/dinodirectcom/internet/dinodirectcom-dino-direct-will-now-not-respond-to-refund-my-money-after-they-said-they-wo-723505. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

Refund

AUTHOR: Asce - (United States of America)

Dear Megan Tonagel,

We sincerely apologize for wasting you so much time. 

As for your order JN51JQBK-DD, we've already made an agreement about arranging a refund $101.04 for you. The transfer has been already finished on 5.5th,2011.

As for your order KT9P48JK-DD, one of your item was out of stock, we were just to arrange a giftcard to you as a replacement of the out of stock item, however you required for a refund, so we arranged this refund for you on 4.10th,2011.  

If you don't get your refund till now. You could contact our csS team, we can help you to figure this out. please click on the following link to reach DinoDirect customer service express, and a dedicated agent will reply your message within 5 minutes. http://www.dinodirect.com/livehelp/livehelp/, For order complaints and disputes, please contact DinoDirect manager William at adelewilliams@sales.dinodirect.com. we will reply your email within 24 hours.

Regards,
Louis,CS-Manager
DinoDirect
Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.