Report: #930332

Complaint Review: Empire Today

  • Submitted: Tue, August 21, 2012
  • Updated: Wed, August 22, 2012
  • Reported By: Jwhite Florida — Clermont Florida United States of America
  • Empire Today
    9401 Southridge Park Court,
    Orlando, Florida
    United States of America

Empire Today Empire Carpet Empire Carpet looks horrible after 2 months Orlando, Florida

*UPDATE Employee: ET Customer Support

Show customers why they should trust your business over your competitors...

We did not have a great experience and are not happy with our carpet from Empire Today.  Two months after install, it wore down pretty significantly.  The carpet we chose had a 10 year wear warranty.  We called customer service, and after a few calls with no return call - we got someone out to look at it from Empire.  Empire then hired a "third party", who they paid, to look at it about two months later. 

So, the carpet was 4 months old with significant wear, and they found it to be normal even though the inspection revealed noticeable pile crushing and packing in traffic lanes.  The original pile height was 10/32" which crushed to 4/32" which did not restore height with grooming, according to the inspection report.  We re not happy with our carpet at all as it looks terrible for 4 months old.  Warning - do not use them.
Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 08/21/2012 09:02 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/empire-today/orlando-florida-32819/empire-today-empire-carpet-empire-carpet-looks-horrible-after-2-months-orlando-florida-930332. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

ET Customer Support

AUTHOR: Business Response - (USA)

Jason, we never want our customers to be disappointed, and we regret that you have not been satisfied with your product. We take customer concerns very seriously, and we will be following up with you soon to discuss the results of your inspection in more detail and explore a resolution. If you have any additional questions or concerns, please call us at 888-588-2315 x4195 or email us at customersupport@emprietoday.com. Thank you. Rebekah Clerk, National Customer Service Manager
Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.