Report: #1054612

Complaint Review: Freedom Pop

  • Submitted: Wed, May 29, 2013
  • Updated: Wed, May 29, 2013
  • Reported By: Bea Kline — Apache Junction Arizona
  • Freedom Pop

    Internet
    USA

Freedom Pop No service but still get charged Internet

*UPDATE Employee: Signed Up For Paid Data Plan

Show customers why they should trust your business over your competitors...

I signed up for Freedom Pop taking them at their word. It is not free. And it is a huge ripoff. In Apache Junction, AZ there isn't even service available but they think I should get charged $17.99 for not using enough minutes. Seriously, I am getting charged for service I haven't used when there isn't even any to use. This company should be investigated and fined, heavily fined. There should also be a class action lawsuit for an enterprising lawyer to undertake.

Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 05/29/2013 07:34 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/freedom-pop/internet/freedom-pop-no-service-but-still-get-charged-internet-1054612. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

Signed Up For Paid Data Plan

AUTHOR: FreedomPop - ()

Linda,

The $17.99 charge you mentioned is for the 2GB Data Plan that you signed up for on March 9th. When you signed up, it was under our 2GB Trial so the first month was free - as a thank you for signing up and an opportunity to see if you'd like to fit in to our most popular data plan. As was explained at checkout, it was free the first month and would be $17.99 for subsequent months. Users who do not wish for this recurring transaction have the option to sign up with our free 500MB plan or, if they accept the 2GB Trial, contact FreedomPop to downgrade the data plan. You are not getting charged for not using data; you are getting charged for being on a paid data plan that you signed up for.

We attempted to return your phone calls to us on April 29th and May 1st, but were unable to get a hold of you and left a message on May 1st. We have noticed that you did not submit an email ticket to us until this morning; we will follow-up with you there and downgrade your account to the free plan if you would like. Thank you.

Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.