Report: #834360

Complaint Review: Healthy Back Institute

  • Submitted: Sun, February 05, 2012
  • Updated: Thu, February 09, 2012
  • Reported By: Marnie Thielmann — Santa Barbara California United States of America
  • Healthy Back Institute
    4810 Prime Parkway
    Internet
    United States of America

Healthy Back Institute Ordered a trial bottle of "Heal-n-Soothe" and have been receiving bottles ever since in spite of my requested they discontinue sending them. I returned several bottles requesting credit. Internet

*UPDATE Employee: Healthy Back Institute | Complaint Review: 834360

Show customers why they should trust your business over your competitors...

I requested a trial bottle of "Heal-n-SOOTHE" from The Healthy Back Institute. I did not want to receive more. They continued sending them. I returned several requesting credit. Instead they continue sending the product.
Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 02/05/2012 06:50 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/healthy-back-institute/internet/healthy-back-institute-ordered-a-trial-bottle-of-heal-n-soothe-and-have-been-receiving-834360. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

Healthy Back Institute | Complaint Review: 834360

AUTHOR: Eva - (USA)

Hi Marnie,

I sincerely apologize that you have received unwanted shipments.  As of today you are cancelled and will no longer be charged nor receive further bottles.

I've processed 3 refunds today each in the amount of $49.  I'm in the process of looking into our return procedure when products are returned refused.

Please let us know if you have any questions or concerns.  
Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.