• Report: #881288
Complaint Review:

Prestige Platinum Realty

  • Submitted: Fri, May 11, 2012
  • Updated: Fri, May 11, 2012

  • Reported By: Mrs. Perkins — San Tan Valley Arizona United States of America
Prestige Platinum Realty
41642 N.Rabbit Brush Trail San Tan Valley, Arizona United States of America

Prestige Platinum Realty Ted Stevens, Ann Stevens and Adam Stevens Racist, unfair, untrustworthy, dishonest, monopolist. San Tan Valley, Arizona

*REBUTTAL Owner of company: Tenant mad that they got caught lying on their application, left before the end of the lease and mad they didn't get their full security deposit back.

REBUTTAL BOX™ | Respond to this Report! | Consumer Comment

What's this?
Corporate Advocacy Program

Show customers why they should trust your business over your competitors...

What's this?
What's this?
Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Does your business have a bad reputation?
Fix it the right way.
Corporate Advocacy Program™

Set the record straight:
Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This company from day one never wanted to own up to any responsibilities on their end never wanted to to pay for repairs nor acknowledge them. In the 2 yrs we lived at this home on 655 E. Palomino Way. I had weeds taller than my than me that I had to personally pay to remove, the irrigation as well as the timer I had to replace I was told I was responsible for. The inside of the house was filthy I had to pay housekeepers $150 before move in and the Carpet $300 to clean before move in not to mention a host of other problems, such as weak support in the walls were the outlets were face plates those you can find at Walmart, had to be replaced regularly the missing paint in my daughters room and dirt that I could not wash off. I requested a paint job on the main areas that were the worst. I was told I would have to pay for that as well I only painted my daughters room in which Adam had seen as well as Ted and had no issue with. I also asked Adam to let me now if the color was okay he never mentioned that it was an issue I left extra cans of paint $50.00+ ea. Upon the showing of the house the first day Adam could not get in due to the broken door handle which eventually ended up falling of completely they again never repaired so I switched the handle out until they could replace it in which they never did.  Mind you theses things were all mentioned in addition to being noted at the time of the initial walk through. I was then informed that this home home is in great condition compared to the other homes they rent out. We were hounded for the keys Adam said we rented the house their were no problems with the house it was in Great condition the very next day people moved in. we were pushed off jerked around and everything else you could imagine. Never did the final walk through. I also recommended they continue with our Landscaper whom revived our yard and gave us the greenest grass all year round! That too was disregarded now all of these things are being deducted from my sec. dep. I was promised my full deposit in addition to a returned cleaning fee. I had to request with a certified letter a month after move out to take them to court for or sec. dep. the lies and deceit! I trusted Adam which stop responding after he had the keys. they had no intentions of paying me! how awful. Adam you knew us you knew how well that house was kept you said it repeatedly we were the best tenants you ever had we always paid and the house stayed in excellent condition. Now this? I am so Hurt and confused right now and at a loss. I need my money and I want it now! all of my neighbors will vouch for this house I gaurantee it!           

This report was posted on Ripoff Report on 05/11/2012 08:19 AM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/prestige-platinum-realty/san-tan-valley-arizona-85140/prestige-platinum-realty-ted-stevens-ann-stevens-and-adam-stevens-racist-unfair-untrust-881288. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year.

Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Click Here to read other Ripoff Reports on Prestige Platinum Realty

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Search Tips
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
REBUTTALS & REPLIES:
0Author 0Consumer 1Employee/Owner
Updates & Rebuttals

#1 REBUTTAL Owner of company

Tenant mad that they got caught lying on their application, left before the end of the lease and mad they didn't get their full security deposit back.

AUTHOR: Adam - (USA)

Twyla,

Your claims of racism and such are low, gross, and totally unfounded. If we were racists then you and your family would never have been allowed to live in the home. 

You signed a lease that stated that you were responsbile for front and backyard landscaping. No one told you turn off the water that killed plants. No one told you to not notify anyone that there was a leak in the irrigation line. Every time you called us and told us there was a problem we would send out a landscaper to take a look.

You were told from the very beginning that the landlord would not paint the home a different color and that if you wanted to paint the home at your own expense he would be ok with it. The only reason the rooms you wanted a different color weren't is because you didn't want to pay for it yourself. The landlord agreed to paint the family room and dining room for you as part of an extension agreement. You were still given the option to paint the bedrooms a different color but refused to pay for it. The rooms did not have to be repainted. The walls were in good shape.  The inside of the home was not filthy and the floors were not filthy either. You knew they were cleaned before you moved in. The front door handle did not break off and we were not locked out of the house when you when you were shown the. This is just another instance of you making up stories.

Now, what you have forgotten to mention was that you lied on your application about your employment, ran a business out of the home you were told you couldn't, and on many occasions tried to deduct various amounts of money off the rent after being told you couldn't. When you were seriously confronted with this issue you started making excuses and continued to mislead us on what was going on. Eventually you left without notifying us until after the fact. You weren't around for the final walkthrough because you skipped out. you were not hounded for the keys, but after you left it was your responsiblity to return them. You did not return all the keys, were charged for that and have no one to blame but yourself.

This baseless attack against us is entirely because you are mad about being charged for fixing damages that were your fault. Your neighbors won't vouch for you because your neighbors were glad to see you leave. We received mulitple phone calls from neighbors asking us why we rented to you in the first place.  

You have no one to blame for your bad behavior but yourself. We spent a lot of time trying to help you fix your credit and prepare yourself to buy a home. The only reason the relationship got bad is because we found out you had lied to us and didn't let you get away with whatever you want.

Respond to this report!
What's this?
Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?
X