RAC ACCEPTANCE ROOMS TO GO Ripoff Reports, Complaints, Reviews, Scams, Lawsuits and Frauds Reported

Your Search: Rac acceptance rooms to go
There may be more specific results for "Rac acceptance rooms to go"
For more specific results for "Rac acceptance rooms to go"
Showing 1-25 of 278,757 Found Reports For more specific results for "Rac acceptance rooms to go"
Wondering if a report is missing? We DO NOT remove reports. What's This?
Specific Search General Search Relevant
  Date Title City, State  
 
1, Report #1388117


Jul 25 2017
01:27 PM
Royal air They added stupid stuff to the report to my my home warranty company and expected me to pay because my warranty is not going to pay for things that is not needed. So now my warranty company will not send other ac person out because they said they would do the job without asking if I was ok with all the extras but now they have me. I have to pay or I don't get service and my Warren company wont send out another. So in All they add crap to your bill you don't need. Cypress Houston Author: Willis, Texas Home Improvements: Royal air Internet  
 
2, Report #1388104


Jul 25 2017
01:03 PM
allan marketing group They sell you deal for 3nights for $299 and give you 180 days to book it but when you ready, dates are not available and they keep move you other dates, just to call you in a day or two to tell you it is not available. etc, i have been doing this with them for 3 weeks and i am so fed up. Author: Laurel, Maryland Resorts: allan marketing group Nationwide  
 
3, Report #1388100


Jul 25 2017
01:00 PM
LashSerum https://lashrejuv.com/offer/rejuv4/ horrible company. I got an allergic reaction and threw it away - called to return it and they will only return it if you PAY 29.95. I already spent $50 on a doctor visit and $20 on eye drops!! I threw it away because I was afraid my kids would get a hold of it. Eagle Idaho Author: Long Beach, New York Internet Fraud: LashSerum Eagle, Idaho  
 
4, Report #1388098


Jul 25 2017
12:59 PM
Ibex Tumbler I paid shipping for a cup that was in an ad as free. 2 weeks later the company charged an additional $43.13 without authorization. When I called them, they told me that I agreed to this in the original order. I was offered a discount on the charge or a second cup for free, or I can pay to return the cup at my own expense and they will refund $39.95, so i would still have paid $15 for nothing. Internet Author: Surprise, Arizona Bed & Bath: Ibex Tumbler Internet  
 
5, Report #1388094


Jul 25 2017
12:43 PM
Mechanic at JD Byrider, General manager, and corporate Refuse to fix the car Mishawaka Indiana Author: Niles, Michigan Auto Dealer Repairs: Mechanic Mishawaka, Indiana  
 
6, Report #1388092


Jul 25 2017
12:40 PM
charity navigator/network4good charged 4.75% of carity money that was destined 100% for the designated charity/ took 6 weeks to actually send the check to the designated charity Nationwide Author: Chandler, Arizona Non-Profit Charities: charity navigator/network4good Nationwide  
 
7, Report #1388087


Jul 25 2017
12:38 PM
DREAMYAURA JULLEN Purchase a Free trial offer pay only $4.95 shipping and a month later got charged $89.75 for the product and they dont want to reverse charges, because that is the cost of the tiny, useless product ? UTAH Author: New York, New York Alternative Health: DREAMYAURA Internet  
 
8, Report #1388089


Jul 25 2017
12:21 PM
AutoWorx Charged $2000 and did not fix problem but removed lights on dash cluster to solve issue eagan Minnesota Author: Burnsville, Minnesota Auto Mechanics: AutoWorx eagan, Minnesota  
 
9, Report #1388074


Jul 25 2017
12:17 PM
Advanced Implant anad Cosmetic Dental Ben Mokhtar DDS I was liked to that the procedure was affordable. The affordable procedure was $10,000.00 for one implant. Dr. Mokhtar is a ripoff and an amateurish butcher. Jamaica New York Author: Jamaica Estates, New York Bait-and-Switch: Advanced Implant anad Cosmetic Dental Jamaica , New York  
 
10, Report #1388068


Jul 25 2017
11:42 AM
NUWAY - QFL ADVANCED EYE NJ NUWAY billed under QFL ADVANCED EYE 800-537-3267 04 908-791-0099 PURCHARSED A EYE CREAM FOR 6.95 SHIPPING - IMMEDIATELY GOT A EMAIL ADDING ADDITIONAL ITEMS- CALLED MY CREDIT CARD COMPANY TO STOP PAY THAT SHOULD HAVE BEEN THE END AS NOTHING FURTHER WAS ORDERED - JUST GOT 2 CHARGES ON MY NEW STATEMENT 95.99 & 94.99 FOR SOMETHING I DID NOT ORDER - I CALLED THEY CLAIM THEY SHIPPED PRODUCTS TO ME WHICH WAS A TOTAL LIE - THEY SAID WE'LL GIVE YOU HALF THE MONEY BACK I SAID WHY WOULD I AGREE TO THIS WHEN YOU STOLE MY CREDIT CARD NUMBER FOR THIS UNAUTHORIZED USE- I CALLED MY CREDIT CARD COMPANY THEY ARE DISPUTING AND FREEZING ANY FURTHER CHARGES FROM THIS COMPANY - NOW IT'S A WAITING GAME WILL BE CONTACTING THE MEDIA SHORTLY SOUTH PLAINFIELD New Jersey Author: berlin, Maryland BBB Better Business Bureau: NUWAY - QFL ADVANCED EYE NJ SOUTH PLAINFIELD , New Jersey  
 
11, Report #1388064


Jul 25 2017
11:27 AM
Kids Adorable Ordered for Granddaughter(age 2yr old) LED Winged Gym shoes on 07/08/2017 Company failed to send but kept my money Kids Adorable, 1222 F Ave SE Unit B Hickory , North Carolina Internet Author: Ohio Shipping & Handling: Kids Adorable Internet  
 
12, Report #1388060


Jul 25 2017
11:24 AM
Ron Hatcher, Rachel Netley , Bryn Hatcher Disbarred lawyer Ron Hatcher continues to arrange mortgages with his staff and family Rachel Netley , Bryn Hatcher Toronto Ontario
Author: Toronto, Ontario Lawyers: Ron Hatcher, Rachel Netley , Bryn Hatcher Toronto, Ontario
 
 
13, Report #1388053


Jul 25 2017
11:22 AM
513 Ventures Detox For Less Using product they do not carry to mislead customers into purchasing their imitation product. Cincinnati Internet, Ohio Author: Chico, California Alternative Health: 513 Ventures Internet  
 
14, Report #1388048


Jul 25 2017
10:59 AM
Viking Managment client services I was contacted by someone from Viking managment stating they were taking over solid ground clients the person who I spoke to name was Anothny on Febuary 27th 2017 I was told they would be taking over the two companies that I was making payments to pay off my my two loans . I made monthly payments to Viking managements they took monies out of my account each month . I recieved a refund check from solid ground financial Viking managment took those monies also . One day I found out Viking managment was shut down I was left wondering what to do and where did my money I had paid to them went to? I recieved a letter from one of the creditors Viking managment was suppose to paying it stated that my account was gonna be charged off. So where do I go from here feel like I'm at a lost and all my hard earned money is lost. Internet Author: Rialto, California Credit & Debt Services: Viking Managment client services Nationwide  
 
15, Report #1388046


Jul 25 2017
10:57 AM
Hair To Beauty Stay Away from this place! Horrible business! A Ripoff! Niles Illinois Author: Alabama Customer: Hair To Beauty Internet  
 
16, Report #1388040


Jul 25 2017
10:30 AM
Laid back loot I purchased a pair of sneakers and a coffee mug for $24.99 on May 26th 2017 and it was supposedly sent out on June 6th. It is now July 26th 2017 and I still have not received my items. It was supposed to take only 10 days to deliver. Is this company a scam?? Toronto Author: Del Rio, Texas Credit Card Fraud: Laid back loot Toronto,  
 
17, Report #1388036


Jul 25 2017
10:18 AM
Yonsalon Yonsalon took my money. 50$ to be exact. I bought a Motorola 5G plus and it's been a week past the products delivery date. I emailed the company twice and never got a response. I want the product, or police will be involved. Internet Author: Fort Myers, Florida Miscellaneous Electronics: Yonsalon Internet  
 
18, Report #1388030


Jul 25 2017
09:59 AM
Etia Claim to have a job work site that you receive money for sign friends amd family up for links and you get money for everyone and then when you click on it to redeem your earnings to send you to different thing that you have to downloand and you never get your money a big scam Internet Author: Danville, Virginia Accounting: Etia Internet  
 
19, Report #1388022


Jul 25 2017
09:30 AM
ACE CASH SERVICES pcs-department Docket Number: 9587711 Case File #: JC -484161 Past Due Amount - $975.25. Accounting Department of Ace Cash Services has marked this case as a flat refusal and press legal charges against you. The total outstanding amount has been overdue and you have ignored multiple requests to make payment. The legal proceedings and amount which the court orders, amounting to $3931.08 must also be paid, in addition to the *debt*. If you take care of this out of court then we will release the clearance certificate from the court and we will make sure that no one will contact you in future.!!! Get a load of this B.S. they be tryin to get.If you want to resolve this matter contact us thru email or call us within 48 hours at +1-(347) 332-0564 between 9:00 AM to 6:00 PM (EST). No City information was supplied. No State information was supplied. Nationwide
Author: Phoenix, Arizona Miscellaneous Companies: ACE CASH SERVICES Internet
 
 
20, Report #1388017


Jul 25 2017
09:27 AM
Boss Cars USA Sold me a vehicle told me certified mileage was 34,000 miles, i took the car to Ford dealership to find it had 177,000 miles, and now the vehicle is not safe for the road or operable found out there are 21 safety codes and a missing part in the engine. Tonawanda New York Author: Buffalo, New York Auto Dealers: Boss Cars USA Tonawanda , New York  
 
21, Report #1388021


Jul 25 2017
09:26 AM
Capital Credit Adjusters Claim I owe them money and threatening to take legal action if I don't respond in 2 days. No phone or address info. Internet
Author: Houston, Texas Collection Agency's: Capital Credit Adjusters Internet
 
 
22, Report #1388018


Jul 25 2017
09:02 AM
Axiom America Unknowledgeable, Inexperienced to Repairing Equipment they Sell/ Horrible Customer Service DEVON Pennsylvania Author: Antioch, Illinois Printing & Copy Services: Axiom America High Point,  
 
23, Report #1388011


Jul 25 2017
08:56 AM
Bella Essence Eye Cream or Nuvajen/Core Face/Eye Creams false advertise product as free sample just pay shipping which you do but then they out of nowhere report to collection agency for a past due bill of $99.01! Never received anything but sample! Info commercial no contact information Internet Author: CEDAR PARK, Texas Skin Care: Bella Essence Eye Cream Internet  
 
24, Report #1388009


Jul 25 2017
08:55 AM
ACCC Insurance I filed a claim almost 3 months ago because their insured rear ended my car. At first they said they would pay my claim since the other driver admitted his fault. After almost three months, they have not paid me. I have called them numerous times but they don't return my calls. Now they said my car damages are not related to the incident! I will now have to file a claim with my own insurance because it's been so frustrating to get the just coompensation I deserve. I cannot believe how this company is allowed to conduct business by the insurance commission. Houston Texas Author: San Antonio, Texas Unusual Rip-Off: ACCC Insurance Texas  
 
25, Report #1388005


Jul 25 2017
08:42 AM
Certplex LTD actualtests.com limited access to unlimited account London Internet
Author: Houston, Texas Internet Services: Certplex LTD Internet
 
   
Legend
NewNew UpdatedUpdated RebutalRebuttal PhotoPhoto
X