Report: #994201

Complaint Review: sugardaddyforme.com

  • Submitted: Wed, January 09, 2013
  • Updated: Sat, January 19, 2013
  • Reported By: sugardaddyforme scam — Beverly Hills Florida United States of America
  • sugardaddyforme.com

    Internet
    United States of America

sugardaddyforme.com $.99 5 day "trial" is a scam. In spite of timely cancellation, company billed me for a full month and did not respond to numerous complaints. Internet

*Author of original report: sugardaddyforme.com

*UPDATE Employee: Sugardaddyforme.com CS

*Author of original report: Email suggestion..sugardaddyforme.com

*UPDATE Employee: Sugardaddyforme.com CS

Show customers why they should trust your business over your competitors...



sugardaddyforme.com baited me to upgrade my inactive membership with a 5 day $.99 trial offer, and then charged my card $54 even though  I cancelled before the end of the trial.  They did not respond to several emails to their "customer service" to seek a refund or at least an explanation, and the excuse they've posted to other similar complaints here to the effect they are too busy to be responsive is lame.  They are either full of crap or need to hire more people to deal with fraud complaint volume lol.  BEWARE OF THIS FRAUD..
Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 01/09/2013 04:19 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/sugardaddyformecom/internet/sugardaddyformecom-99-5-day-trial-is-a-scam-in-spite-of-timely-cancellation-compa-994201. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
2Author
2Consumer
0Employee/Owner

#1 Author of original report

sugardaddyforme.com

AUTHOR: sugardaddyforme scam - (United States of America)

I had reported that sugardaddyforme charged my credit card for a full month of service ($54) after I had timely cancelled a $.99 day trail offer for 5 days.  I am pleased to report that the website reviewed my post here, had their customer service representative contact me, and, after reviewing my account, fully refunded the $54.   While the site has work to do to fix some customer service issues, ultimately they were accountable and came through, and I would use their service again.  
Respond to this report!

#2 UPDATE Employee

Sugardaddyforme.com CS

AUTHOR: Sugardaddyforme.com Manager - (United States of America)

I apologize for your inconvenience. I do not know why you did not receive a reply when you contacted her.  Please feel free to contact me directly at hartang@gmail.com and I will personally look at your account.

Thank you,
Angel
Sugardaddyforme.com
Customer Service Manager

Respond to this report!

#3 Author of original report

Email suggestion..sugardaddyforme.com

AUTHOR: sugardaddyforme scam - (United States of America)

I sent an email to this address weeks ago with my complaint, and did not receive a response, thus the ripoff report....seems to me you're either not trying to hard, you're being bombed with complaints, or both.  In any event, I'm still out my $54..
Respond to this report!

#4 UPDATE Employee

Sugardaddyforme.com CS

AUTHOR: Sugardaddyforme.com Manager - (United States of America)

I am sorry to hear you have had an unpleasant experience visiting our site. I sincerely apologize for the difficulties you experienced with canceling our service.

Please contact our site administrator at kasaundral@live.com with your username and/or the email address you provided when you signed up for immediate assistance. We are actively working with our staff to improve their performance so that emails do not continue to be overlooked.

Thank you,
Angel
Sugardaddyforme.com
Customer Service Manager



Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.