Report: #1023336

Complaint Review: Grand Incentives

  • Submitted: Mon, March 04, 2013
  • Updated: Wed, May 31, 2017
  • Reported By: Bill — Port Charlotte Florida United States of America
  • Grand Incentives
    7560 Commerce Ct.
    Sarasota, Florida
    United States of America

Show customers why they should trust your business over your competitors...

We were supposed to receive two "free" round trip airline tickets within the USA.  What we were not told is that there was $50 processing charge.  We paid it and were sent a form to choose 3 departure dates, at least 90 days in advance of our travel.  Each of the dates had to be 30 days apart. So that extends things out 6 months.  We filled them out, mailed them in, and after two months got a form saying that none of the three dates were available.  With a 90 day lead time, and 30 days apart, how could no flights be available?  On the internet, there were TONS of seats available, on various airlines, for each of the dates we picked.  Our options are 1-request three more travel dates, at least 90 days from now and 30 days apart or 2-get a resort certificate which, guess what, isn't free, and applies to certain resorts of their choice.  My guess is that the resorts won't be available on the dates that we request.  I'm going to try to get a refund, but I am not confident that I will.  For anyone out there, please be very cautious when dealing with this company.  How many ways can you spell RIPOFF?
Is this Ripoff Report About you?
Ripoff Report A business' first line of defense on the Internet.
If your business is willing to make a commitment to customer satisfaction Click here now..

Does your business have a bad reputation? Fix it the right way. Corporate Advocacy Program™

Set the record straight: Arbitration Program

SEO Reputation Management at its best!

This report was posted on Ripoff Report on 03/04/2013 02:03 PM and is a permanent record located here: http://www.ripoffreport.com/reports/grand-incentives/sarasota-florida-34243/grand-incentives-bait-and-try-to-switch-sarasota-florida-1023336. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
1Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 Author of original report

Grand Incentives - Refund

AUTHOR: Bill - ()

filed a report on March 4, concerning what appeared to be a rip off by Grand Incentives.  Yesterday we received a refund of our fee, with a letter of apology.  I'm quite pleased with their responsiveness.  Please, if you're in the market for their services, I recommend them as, at least with us, they have been completely open and, in the end, "did the right thing"
Respond to this report!

#2 UPDATE Employee

Your Travel Certificates

AUTHOR: Grand Incentives - (USA)

I apologize for the frustrating experience you've had. Please know that any deposit you have given us is refundable, as long as you haven't already traveled. Whether you would like a refund or help traveling, please send me your contact information via the contact form on our blog: http://blog.grandincentives.com/contact/.
Thank you,
Grand Incentives
Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.