X  |  CLOSE
Report: #1494854

Complaint Review: Chime banking -

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Brandi — Tucson United States

Chime banking Taking money off when I have my statement to prove when I spent money and how much. Which was in April, I’m now at -60 bucks because Of them. And they are trying to blame me for it.. I have proof of what was loaded and spent..

*Consumer Comment: Missing Vital Info

*Consumer Comment: Wrong

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Taking money off when I have my statement to prove when I spent money and how much. Which was in April, I’m now at -60 bucks because Of them. And they are trying to blame me for it.. I have proof of what was loaded and spent.. I haven't been able to order anything because of this pending transaction crap and now probably won't because they keep taking money off that isn't even there, it should be tho for one because I know what I have spent 

This report was posted on Ripoff Report on 05/05/2020 06:55 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/report/chime-banking/taking-money-i-statement-much-1494854. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
2Consumer
0Employee/Owner

#2 Consumer Comment

Missing Vital Info

AUTHOR: coast - (United States)

POSTED: Wednesday, May 06, 2020

You provided only 5 days of transactions. You also conveniently omitted the balance column so we can’t see if you had a positive balance prior to the $1000 deposit. Did your balance become -$60 after April 30th? Your proof would need to include balance information for the period before April 25th and after April 30th.

Respond to this report!
What's this?

#1 Consumer Comment

Wrong

AUTHOR: Robert - (United States)

POSTED: Wednesday, May 06, 2020

Your are leaving key things out of your report. But just based on what you did post..you did overdraw your account.

Your balance on 4/30 was $178.28. The next screenshot you have shows purchsases totalling $191.77 which is $13.49 OVERDRAWN based on the April balance. The additional negative may be pending transactions, or you are likely leaving out additional purchases and had no additional deposits. So they are right, it appears that your account mismanagement caused this.

I am not even going to get into detail about your spending habbit, but for someone who seems to be bouncing around a low balance you may want to think about what you are buying if you are spending over $500 a week on Amazon in multiple transactions.

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now