X  |  CLOSE
Report: #1446451

Complaint Review: BitDeals -

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Sandyman12 — Buckhannon WV United States
  • BitDeals

    ,
    United States

BitDeals Bitdeals4u Order of 2 HD Action Cameras w/MicroSD Cards Nationwide

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I ordered 2 x HD action cameras w/ MicroSD cards, $174.80 was order total. Ordered on January 12, 2018. It was a deal for 2 cameras for the price of 1, and in addition I ordered MicroSD cards.. Had Email contact with them a few wtimes, saying order was backordered and when it was available the order would be shipped. I finally asked for order to be cancelled, and No response from them.  

 

Stephan S <(((REDACTED)))@gmail.com> Jan 23   to support       I have no received my order, or have I got any indication that it has shipped.. I would like an update where my order is or a full refund of purchase price with shipping. ASAP           Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> Jan 23   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

Jan 24, 03:14 +11

I have no received my order, or have I got any indication that it has shipped.. I would like an update where my order is or a full refund of purchase price with shipping. ASAP This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [R5DG75-0LZ5]           Rose (Order Support) <support@yoursupportteam.zendesk.com> Jan 23   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request (110800) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Jan 24, 08:22 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. I'm sorry to hear that you haven't received the product that you purchased from us.

The demand for this popular item has exceeded our expectations, and our stock is depleted. We understand that as a loyal customer, when you make a purchase you expect to receive your product in a timely manner. We know having to wait may be frustrating, and for that we are very sorry.

Our fulfillment team is working 'round the clock to resolve this issue. Rest assured, your order will be shipped out as soon as we can. Once your order is shipped, we will send you an email that contains your tracking number and instructions on how to track your order. Again, we apologize for this inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

 

 

Stephan S

Jan 24, 03:14 +11

I have no received my order, or have I got any indication that it has shipped.. I would like an update where my order is or a full refund of purchase price with shipping. ASAP

 

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [R5DG75-0LZ5]           Stephan S <(((REDACTED)))@gmail.com> Feb 6   to Order       Looking for an update on my order once again.I still have no indication of my order being processed or shipped. It has been almost a month now and still nothing.. 
On Jan 23, 2018 4:22 PM, "Rose (Order Support)" <support@yoursupportteam.zendesk.com> wrote:
##- Please type your reply above this line -##

Your request (110800) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Jan 24, 08:22 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. I'm sorry to hear that you haven't received the product that you purchased from us.

The demand for this popular item has exceeded our expectations, and our stock is depleted. We understand that as a loyal customer, when you make a purchase you expect to receive your product in a timely manner. We know having to wait may be frustrating, and for that we are very sorry.

Our fulfillment team is working 'round the clock to resolve this issue. Rest assured, your order will be shipped out as soon as we can. Once your order is shipped, we will send you an email that contains your tracking number and instructions on how to track your order. Again, we apologize for this inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

 

 

Stephan S

Jan 24, 03:14 +11

I have no received my order, or have I got any indication that it has shipped.. I would like an update where my order is or a full refund of purchase price with shipping. ASAP

 

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [R5DG75-0LZ5]  Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> Feb 6   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

Feb 7, 04:00 +11

This is a follow-up to your previous request #110800 "Order"

Looking for an update on my order once again.I still have no indication of my order being processed or shipped. It has been almost a month now and still nothing..

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [5L37OE-G0K4]           Rose (Order Support) <support@yoursupportteam.zendesk.com> Feb 6   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request (115231) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Feb 7, 05:47 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. We are very sorry for the delay in shipping your order. I understand that those products were required for urgent purposes. Rest assured, we are doing our best to ship out your order the soonest time possible.

I appreciate your patience on this matter. I have also let our fulfillment team that you are eagerly waiting for this product. Again, we're very sorry for the inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

Stephan S

Feb 7, 04:00 +11

This is a follow-up to your previous request #110800 "Order"

Looking for an update on my order once again.I still have no indication of my order being processed or shipped. It has been almost a month now and still nothing..

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [5L37OE-G0K4]           Stephan S <(((REDACTED)))gmail.com> Mar 4   to Order       Ok last time I'm going to ask for an order update, and then I'm asking for my money back, this is ridiculous that i have waited over a month for my cameras.. If I don't receive my order within 1 week -3/12/2018 or I want a full refund.    Thank you
On Feb 6, 2018 1:47 PM, "Rose (Order Support)" <support@yoursupportteam.zendesk.com> wrote:
##- Please type your reply above this line -##

Your request (115231) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Feb 7, 05:47 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. We are very sorry for the delay in shipping your order. I understand that those products were required for urgent purposes. Rest assured, we are doing our best to ship out your order the soonest time possible.

I appreciate your patience on this matter. I have also let our fulfillment team that you are eagerly waiting for this product. Again, we're very sorry for the inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

 

Stephan S

Feb 7, 04:00 +11

This is a follow-up to your previous request #110800 "Order"

Looking for an update on my order once again.I still have no indication of my order being processed or shipped. It has been almost a month now and still nothing..

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [5L37OE-G0K4]    Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> Mar 4   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

Mar 5, 06:40 +11

This is a follow-up to your previous request #115231 "Re: [Order Support] Re: Order"

Ok last time I'm going to ask for an order update, and then I'm asking for my money back, this is ridiculous that i have waited over a month for my cameras.. If I don't receive my order within 1 week -3/12/2018 or I want a full refund.

Thank you

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [L7DK2P-Q328]           Rose (Order

Support) <support@yoursupportteam.zendesk.com> Mar 4   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request (123226) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Mar 5, 06:45 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. In behalf of the company, I am truly sorry to hear that you still haven't received your order at this point.

Unfortunately, your order is still being processed. We have an overwhelming demand for this item which caused delay in fulfillment. Please advise us on whether you would like to cancel your order or have us ship the product once it becomes available. Again, we apologize for this inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

 

Stephan S

Mar 5, 06:40 +11

This is a follow-up to your previous request #115231 "Re: [Order Support] Re: Order"

Ok last time I'm going to ask for an order update, and then I'm asking for my money back, this is ridiculous that i have waited over a month for my cameras.. If I don't receive my order within 1 week -3/12/2018 or I want a full refund.

Thank you

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [L7DK2P-Q328]           Stephan S <(((REDACTED)))@gmail.com> Mar 15   to Order       I would like to cancel this order, i have waited long enough for these cameras, i ordered them for a specific event and i have not yet recieved them. Im tired of waiting, i will order different cameras from someone different.. i would like the amount of 174.80 returned to my account.
On Mar 4, 2018 2:45 PM, "Rose (Order Support)" <support@yoursupportteam.zendesk.com> wrote:
##- Please type your reply above this line -##

Your request (123226) has been updated. To add additional comments, reply to this email.

Rose (Order Support)

Mar 5, 06:45 +11

Hello Stephan,

Thank you for contacting customer support. In behalf of the company, I am truly sorry to hear that you still haven't received your order at this point.

Unfortunately, your order is still being processed. We have an overwhelming demand for this item which caused delay in fulfillment. Please advise us on whether you would like to cancel your order or have us ship the product once it becomes available. Again, we apologize for this inconvenience.

Regards,
Rose
Customer Support

 

Stephan S

Mar 5, 06:40 +11

This is a follow-up to your previous request #115231 "Re: [Order Support] Re: Order"

Ok last time I'm going to ask for an order update, and then I'm asking for my money back, this is ridiculous that i have waited over a month for my cameras.. If I don't receive my order within 1 week -3/12/2018 or I want a full refund.

Thank you

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [L7DK2P-Q328]    Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> Mar 15   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

Mar 16, 08:31 +11

This is a follow-up to your previous request #123226 "Re: [Order Support] Re: Re:..."

I would like to cancel this order, i have waited long enough for these cameras, i ordered them for a specific event and i have not yet recieved them. Im tired of waiting, i will order different cameras from someone different.. i would like the amount of 174.80 returned to my account.

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [DO63QW-ZZVP]           Stephan S <(((REDACTED)))@gmail.com> May 24   to Order       Can you please give me an update on my order it has been 6 months..
On Sun, Mar 4, 2018, 2:40 PM Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> wrote: ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

Mar 5, 06:40 +11

This is a follow-up to your previous request #115231 "Re: [Order Support] Re: Order"

Ok last time I'm going to ask for an order update, and then I'm asking for my money back, this is ridiculous that i have waited over a month for my cameras.. If I don't receive my order within 1 week -3/12/2018 or I want a full refund.

Thank you

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [L7DK2P-Q328]           Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> May 24   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

May 25, 05:31 +11

This is a follow-up to your previous request #123226 "Re: [Order Support] Re: Re:..."

Can you please give me an update on my order it has been 6 months..

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk [L7DWX5-5OW8]    Stephan S <(((REDACTED)))@gmail.com> May 24   to Order       I would like to cancel the order..        Order Support <support@yoursupportteam.zendesk.com> May 24   to me       ##- Please type your reply above this line -##

Your request has been received and is being reviewed by our support staff.

To add additional comments, reply to this email.

 

Stephan S

May 25, 05:43 +11

This is a follow-up to your previous request #123226 "Re: [Order Support] Re: Re:..."

I would like to cancel the order..

This email is a service from Order Support. Delivered by Zendesk

This report was posted on Ripoff Report on 06/07/2018 10:30 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/bitdeals/-/bitdeals-bitdeals4u-order-of-2-hd-action-cameras-wmicrosd-cards-nationwide-1446451. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!