NOTICE! Those consumers located in the European Union, effective 5/24/2018 due to the GDPR, citizens of any GDPR applicable country or anyone sitting in, or operating from, such country are prohibited from using this site. Read our Terms of Service to learn more. By using our site you understand and agree to these terms. Don't blame us... blame Europe! This site uses cookies to store information on your computer which may track your browsing behavior on our site and provide you with ads or other offers that may be relevant to you. Some are essential to make our site work; others help us improve the user experience. Read our Privacy Policy to learn more.

Report: #1443038

Complaint Review: Dynami Wireless -

  • Submitted: Tue, May 15, 2018
  • Updated: Tue, May 15, 2018
  • Reported By: JEN — SPRINGFIELD United States
  • Dynami Wireless

    ,
    United States

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I called LOL (Land of Leads) for internet service. Billing & Operations dlowery@landofleads.com off: 801-432-2385 cell: 480-577-9489 fax: 480-508-5215 The sales person guaranteed me unlimited T-mobile internet. They charged me $285.00 and transferee me to Dynami wireless (dynamiwireless.com) which was the actual company I was purchasing through. Still, all with the guarantee of unlimited internet and no caps. Once the device came I had a small hiccup in the service and called Sam the customer service rep. Once he got done it was all good for 2 weeks. 2 weeks that was the trial period. Once that period was over the service was capped down to 2g service and no work at all. Once I called again I’m told no refund, and NOW they’re sorry the service doesn’t work for me, and now they can’t fix it or help me. Yet, up to the two week mark the service worked. These people are liars, and con artists. Don’t get sucked into their lies and scam. There is no real unlimited internet service. It does cap after a while no matter what they say. I deserve a refund. BUYER BEWARE

This report was posted on Ripoff Report on 05/15/2018 12:53 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/dynami-wireless/-/dynami-wireless-dynamiwirelesscom-samdynamiwirelesscom-contact-number-208-888-5647-rip-1443038. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
2Author
2Consumer
1Employee/Owner

#1 Author of original report

Sub dealer is still selling your product

AUTHOR: JEN - (United States)

 Your tech support stated Land of Leads is a sub dealer selling DYNAMI WIRELESS product. A product that DID work to begin with. But, after the first 2 weeks has slowed to speeds not usable. To come to a complete stop all together today. The tech support is dynami Wireless. The product was sold to me by land of Leads but is a Dynami Wireless sub dealer. STILL YOUR PRODUCT. Still a play on words to make you seem the victim while each one of you involved reaped payment for a product that does not work. The future readers of this post will see that I stated my case and that each person who has responded has moved around the subject avoiding responsibility for the crap product, and service I have received. No one is concerned with the fact that I have been lied to, lied about, mishandled, and ripped off by both companies connected to the same product and sale to me. Not even Land of Leads will reply to any emails. If you choose to dump full responsibility on your sub dealers then maybe you should inform them they are on their own. As well as possibly finding more reliable sub contractors who also don’t practice lying as a sales tactic.

Respond to this report!

#2 REBUTTAL Owner of company

From The owner

AUTHOR: Sam - (United States)

   Julia

First and foremost can you please provide a reciet that you in fact purchased a product from Dynami Wireless? We have never recieved a payment from you or collected a dime from you. You were very quick to blast Dynami Wireless. We directed you to the company in which you purchased from. Dynami Wireless provides the back end technical support for them. Making this entire statement false from you about Dynami Wireless. We pride our selves in customer support. As the owner I personally called you on a Sunday when we are closed. I called you after hours of normal business hours. We granted you a new line, another cost to the company to try and resolve your issue. The company that you purchased your equipment and service offered you a full refund on the equipment with out charging you the restocking fee of $40 and you were out of the two week return policy.

This is a pre paid service in which you admitted to using and it worked, just not to your liking. You refused their offer. You falsly slandered Dynami a company that has never taken your money. You emailed me earlier this morning demanding a refund again. I apologize that I can not refund you that the company that you purchased it from is the only one that can do that. Putting a complaint on a forum about the wrong company is solely on you. If anyone reads this that is a future customer, past customer, or present customer I hope that you will take into account that this customer can not provide a reciept from my company, and falsly slandered our company. We wish you well Julia in finding a solution that works for you. 

Respond to this report!

#3 UPDATE Employee

What is the method of self assessing your data

AUTHOR: Naomi - (United States)

Please provide us in writing through a credible service how you are measuring your data usage and what the speed is. If there is a flaw in our system I would love to have that accredited data to make necessary repairs. 

 

Naomi 

Respond to this report!

#4 Author of original report

This company does nothing but LIE

AUTHOR: JEN - (United States)

1. I was guaranteed unlimited high speed data. I am not getting that. After two weeks the high speed was and still is limited. 2. I have not used anywhere near 60gs. I have barely used 23g due to slow service. I am able to sign in and see my usage myself. And can prove my usage. 3. I do not, and have never lived in a solid brick building. I live in an RV that has not had any issues picking up the internet at all. It even now has full 4 bars of service. It isn’t the receiving that is the problem. My 4g service has been capped and limited to 2g service. And NO ONE is able to use it. Again proving my point that they are liars and scam artist.

Respond to this report!

#5 UPDATE Employee

Our side of the story

AUTHOR: Naomi - (United States)

The consumer in this instance as misrepresented much of her experience. I do understand that when a person becomes frustrated with the facts they are presented, they often times will misrepresent the situation to seem like they may have been victimized. I have reviewed the recorded call of her signup along with all the notes provided by all the parties involved. SHE DID AGREE TO ALL TERMS AND CONDITIONS. We do not have a "trial period", we have 14-day return policy. This consumer still has our router and continues to use data from it. The service was purchased through a third party, not Dynami Wireless. We did attempt through our technical support to resolve her issue. She claimed she was unable to access the internet and had slow speeds. The truth after reviewing her account, the consumer was able to use high-speed data. She used over 60G's of that data in a span of two weeks. As of today, she is still using her data plan on a highspeed level. During a call, our technical support team asked about the conditions the modem was placed in order to make sure there were no canyons, trees or possible structure issues. She does, in fact, live in a solid concrete building. As explained to her upon signing up for an account she was notified structural conditions could hinder speeds. Because we are not there I can't speak with 100% certainty that this is the case her residential structure is an issue since so much highspeed data has already been used. As we are not the company that collected her money originally, it would be my suggestion that the consumer suspends her service with that company, Land of Leads,  to prevent any further financial hardship to her. 

We always stand behind the products that we sell and had there been no service she would not be able to use our highspeed data. This would have qualified her for a full refund. 

For your reference, I have included a screenshot of our policies that were agreed too. Since the consumer has also visited our website she is aware and has read these as well. We are working on transcribing the consumers calls as well for uploading to this response. 

 

Naomi, Director of Business Development and Client Relations. 

Respond to this report!