X  |  CLOSE
Report: #1498267

Complaint Review: The Jaykar Group - Arlington TX

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: DOTHERIGHTTHING — McKinney TX United States
  • The Jaykar Group 519 W Division St. Arlington, TX United States

The Jaykar Group Would not refund a fully refundable deposit Arlington TX

*Consumer Comment: It’s a Two-Way Street

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I went to test drive a vehicle on this company's lot, but was offered a fully refundable deposit option to "reserve" the car for two days before I got there.  I drove the car the next day and later verbally agreed to purchase it.  However, I decided not to purchase the vehicle within the window of their reservation

They claim they lost business during their self-imposed reservation window, of which this fully refundable deposit option is their policy, and told me they were only going to refund $100 of the $500 deposit.  Not the deal, not what was communicated, and not ethical or moral.  They tried to steal my money for no reason and this needs to serve as a report so that any potential customer of theirs is extremely cautious if trying to do business with this entity.  Beware.

This report was posted on Ripoff Report on 07/31/2020 01:52 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/report/jaykar-group/arlington-tx-refund-fully-1498267. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 Consumer Comment

It’s a Two-Way Street

AUTHOR: coast - (United States)

POSTED: Saturday, August 01, 2020

Payment of a deposit on a vehicle without a prior test-drive is rather foolish. Does the written documentation included with your deposit receipt state that the deposit is fully refundable?

The seller removed the vehicle from the market due to your deposit. They may have lost a potential sale as a result.

You stated that the seller did not honor the deal as communicated but you admit that you also failed to honor a verbal commitment. What’s good for the goose is good for the gander.

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now