X  |  CLOSE
Report: #1487067

Complaint Review: Vending business locator 777 -

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: shortcircuitaz — Puyallup Wa United States

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

In august I ordered 2 locations from vending business locators 777. I opted to pay in full because I didn't want to be hit having to pay a second half outside of my payday. 3 weeks later I expressed my concern that they were taking too long, they told me that they had some calls waiting for response and would be delivering locations next week. Another week went by, they delivered a location that was outside of the area that I requested them to search (I declined the location).

Another week went by and Otto (my contact) was with his wife who was in labor. at that time I agreed to wait one more week, CLEARLY indicating my intent to request a refund if not delivered, for now 3 locations (which Otto offered to make up for the poor experience)

That week came and went, at the end of the week I requested a refund. I was assured that he would put in the refund, I confirmed that the refund request was put in on Monday (the next business day)  that week, and I was assured that the refund request had been submitted.

Waiting for refund from the company I then waited yet another week and contacted the company again, Otto indicated that the refund was refused and that they're still trying to work on the 3 locations promised. their answer to why they refused to refund is that they had too much work into finding the locations,

This is unacceptable. Currently it's been 2 full months, Halloween is tomorrow, and I have just put a request for refund in through Paypal using their 100% satisfaction guarantee. 

 

 

This report was posted on Ripoff Report on 10/30/2019 09:54 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/report/vending-business-locator/otto-overpriced-delivered-1487067. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
2Author
0Consumer
2Employee/Owner

#4 Author of original report

Refund Received

AUTHOR: Anthony - (United States)

POSTED: Friday, November 01, 2019

I have now completely received the refund from this company

Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Individual responds

All of the sudden.

AUTHOR: Otto - (United States)

POSTED: Friday, November 01, 2019

Now you want to kind of correct things, when I told you what was going to happen. You just want to 
make yourself feel good. I understand. Stop rushing into conclusions, I was the one who told you to submit the paypal refund request, if you remember.

Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Individual responds

Stop the Lying

AUTHOR: Otto - (United States)

POSTED: Friday, November 01, 2019

You submitted the paypal refund request, we approved it on ourside now it's just being reviewed by paypal.

You can check your paypal account and see that it's in process Tony. 

Invoice Sent October 31, 2019 at 10:01:15 AM MDT Transaction ID: 01A28709FP5672152 Payment Status: PENDING Expected eCheck Clearing Date: November 5, 2019 - November 10, 2019 View Invoice Details   Gross amount -$120.00 USD  

Have a blessed future.

Respond to this report!
What's this?

#1 Author of original report

Update 10/31 refund confirmed by paypal

AUTHOR: Anthony - (United States)

POSTED: Thursday, October 31, 2019

I filed for the refund through paypal, then the ripoff report, and directly after, posted several PSA's warning against the use of this company. within several hours I got a notice from Otto, stating that his boss had seen and that they were refunding my money. (of course I don't trust Otto now, he's said this before).

Today, Paypal confirmed that the request for a refund is being processed and that the company agreed to refund the money. I very much wish they hadn't forced my hand. 

 

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now