X  |  CLOSE
Report: #372971

Complaint Review: Bethea Jenner/rochelle Gordon - Milford Connecticut

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: palisades park New Jersey
  • Author Confirmed What's this?
  • Why?
  • Bethea Jenner/rochelle Gordon 167 Cherry Street Milford, Connecticut U.S.A.

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I ordered one cross pendant from them and they charged my visa card. Every month they kept sending AND CHARGING my visa for stuff i did not order. I have sent all the merchandise back by UPS and even received a delivery confirmation and signature yet I have not receive a refund. I am planning on reporting them to the Better Business Bureau for fraud.

I have written numerous emails even sent copies of my visa with all the money they charged to it and still have gotten no results They now owe me over 175 dollars and have not gotten any kind of response.

Pleas eveyone reading this report them they are a bunch of rip off artists who make a job of stealing money and doing credit card fraud to everyone that orders from them. It is horrible how people can be so dishonest and as i type this I still have not gotten a refund. NEVER ORDER ANYTHING FROM BETHEA SHE IS A THIEF AND SHOULD BE PUT IN JAIL FOR FRAUD.

Blondie967
palisades park, New Jersey
U.S.A.

This report was posted on Ripoff Report on 09/15/2008 08:48 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/bethea-jennerrochelle-gordon/milford-connecticut/bethea-jenner-health-and-wellness-jennerrochelle-gordon-fraud-kept-charging-my-visa-car-372971. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
3Employee/Owner

#4 Consumer Comment

stay away from this company

AUTHOR: Galaxia - (United States of America)

POSTED: Tuesday, August 30, 2011

This is a total ripp off company, I don't think that Bethea Jenner even exists. I also got trapped in their not legal business methods. If you order one item, they don't tell you that you step into a monthly program. So be aware and don't buy from them.

Respond to this report!
What's this?

#3 REBUTTAL Individual responds

We have taken care of your complaint on Sep 17, 2008.

AUTHOR: Bethea Jenner - (U.S.A.)

POSTED: Friday, September 19, 2008

Hello Blondie967


Thanks for your posting. I have already taken care of this complaint on September 17, 2008. An email was sent to you explaining the order that you had placed was a continuity program.

That was the reason there were charges showing on your credit card and shipments sent to your house. In my email, I explained to you that we had cancelled the account and issued refunds to you.

Please don't hesitate to email if you have any problems. My email is bejenner@betheajenner.com or bethea_jenner@yahoo.com.

Or please call my customer care department at 203-825-3199 and they will be glad
to be of help to you. Thank you

Yours,

Bethea

Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Individual responds

We have taken care of your complaint on Sep 17, 2008.

AUTHOR: Bethea Jenner - (U.S.A.)

POSTED: Friday, September 19, 2008

Hello Blondie967


Thanks for your posting. I have already taken care of this complaint on September 17, 2008. An email was sent to you explaining the order that you had placed was a continuity program.

That was the reason there were charges showing on your credit card and shipments sent to your house. In my email, I explained to you that we had cancelled the account and issued refunds to you.

Please don't hesitate to email if you have any problems. My email is bejenner@betheajenner.com or bethea_jenner@yahoo.com.

Or please call my customer care department at 203-825-3199 and they will be glad
to be of help to you. Thank you

Yours,

Bethea

Respond to this report!
What's this?

#1 REBUTTAL Individual responds

We have taken care of your complaint on Sep 17, 2008.

AUTHOR: Bethea Jenner - (U.S.A.)

POSTED: Friday, September 19, 2008

Hello Blondie967


Thanks for your posting. I have already taken care of this complaint on September 17, 2008. An email was sent to you explaining the order that you had placed was a continuity program.

That was the reason there were charges showing on your credit card and shipments sent to your house. In my email, I explained to you that we had cancelled the account and issued refunds to you.

Please don't hesitate to email if you have any problems. My email is bejenner@betheajenner.com or bethea_jenner@yahoo.com.

Or please call my customer care department at 203-825-3199 and they will be glad
to be of help to you. Thank you

Yours,

Bethea

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now