X  |  CLOSE
Report: #1415314

Complaint Review: Capitol Buildings - Sophia North Carolina

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Terry — China Grove North Carolina United States

Capitol Buildings Diamond Outdoors Garage not completed Sophia North Carolina

*UPDATE Employee: Just no true

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

In March of 2017 I ordered a 30x48 garage from Capitol Buildings in Sophia NC. I was told it would take approximately3 months to be installed.

I actually walked into Diamond Outdoors I denton NC, which is their manufacturing plant and had a few choice words with the manager and my garage was installed the next week, this was 8 months later in October, by the way the installation crew did a great job.

I ordered 3, panel garage doors instead of the roll up doors and I am still waiting for these to be put up. This company, if you can anyone to talk to you will do nothing but lie to your face. They will not return phone calls or even put you through to anyone to talk to. They take your deposit then hope you will cancel so they can keep your money.

I was told last week by a friend that knows one of the owners they were over 1200 buildings behind. They never intend to to build all of these. I am looking into a class action lawsuit against this company, I already have several names that will join in and I am looking for more people who have been ripped off by this company. I promise I will not go away until my garage is finished.

This report was posted on Ripoff Report on 12/06/2017 07:02 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/capitol-buildings/sophia-north-carolina-27350/capitol-buildings-diamond-outdoors-garage-not-completed-sophia-north-carolina-1415314. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

Just no true

AUTHOR: Wayne - (United States)

POSTED: Friday, November 22, 2019

We do not take anyones money with the hope they will cancel and have never not put a building up. In the construction industry there are always set backs, mother nature constantly pushes back delivery times. Like you said, you have your building and you have your doors also and you got your building for a great price. You cant have a class action lawsuit when you received what you ordered.

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now