X  |  CLOSE
Report: #1435684

Complaint Review: Financial Freedom Made Simple - Internet

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Patrick — Boynton Beach Florida United States
  • Financial Freedom Made Simple Internet United States

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Jeannie Kerns will continually string you along making countless broken promises of services which she nor her company CANNOT provide. After 4 months she NOT produced any service as promised. I paid her $500 for credit services she has advertised on the website: https://www.cpnandcreditrepair.com To which she did NOT deliver.

Will not return my balance in full as agreed. Has made countless excused about her financial accounts about delayed response. Jeannie claims she does not use cell phone. Makes obitual excuses for NOT producing my orders & not returning full balance of $500.

I ADVISE ANYONE CONSIDERIG DOING BUSINESS WITH HER OR HER COMPANY TO NOT WASTE YOUR TIME OR MONEY! COMPLETE WASTE OF TIME AND MONEY!! I REPEAT DO NOT SEND JEANNIE ANY MONEY!! BAD BUSINESS!!

This report was posted on Ripoff Report on 03/23/2018 11:43 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/financial-freedom-made-simple/internet/financial-freedom-made-simple-affordable-financialsfinancial-freedomcontactfinancial-1435684. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
1Author
4Consumer
2Employee/Owner

#7 General Comment

She is a scam!!

AUTHOR: Alford - (United States)

POSTED: Saturday, January 18, 2020

 I bought 2 tradelines from Jeanie Kerns on Thanksgiving day for 450. One was a installment loan and the other was a auto loan. She told me that the statement date was on the 3 of December and it would be posting to the bureaus 7 days after.

7, 14, 21, 50 days past and she had a excuse why it didn't post. After I ask for a refund she said that she would refund me but never did. Had a excuse every time about the refund. I sent the money Walmart to Walmart to a associate's name Alexis Sotolongo who she said was her daughter.

I have a government friend who looking into her a*s by tracking the Walmart to Walmart transaction, calling all the banks that she post on her site for tradlines, FBI, Georgia Us Attorney General. Stay away from her because she is a fraud that's on her way to jail

Respond to this report!
What's this?

#6 Consumer Comment

Jeanie Kerns and Associates; info@cpnandcreditrepair.com;Financial Freedom Made Simple

AUTHOR: Contessa - (United States)

POSTED: Saturday, January 11, 2020

April 2020 will be 3 years that I have paid for tradelines and credit repair. I have contacted "Jeanie" numerous times over the past 3 years, just to be given the same excuses and later dates that everyone else has given. I had no issues up until I made my payment.

Great communication up until the payment was made. After that, I have to move a mountain to get a response. Please dont waste your time or money. I even referred my brother to her, I thought the service was going to be great.

Dont fall for any of the excuses, its just a tactic to get you to contact her another time. When that time comes, no response. I have been permanently blocked from her emails and chat on her site. She will not communicate with me at all. She will not give me a refund, and keeps dragging me along to avoid the refund. 

I DO NOT RECOMMEND SERVICES FROM CPNANDCREDITREPAIR.COM OR FINANCIALFREEDOMMADESIMPLE.COM ITS A SCAM. I have posted here numerous times, the service is a scam. 

Respond to this report!
What's this?

#5 Consumer Suggestion

Petition Has Been Filed Against Affordable Financial Solutions-Jeannie Kerns

AUTHOR: Francine - (United States)

POSTED: Monday, November 05, 2018

Thank you for sharing your story Patrick.  Although you received a refund, your experience can help others, so if you can file the petition below, your story can help prevent others from experiencing the same situation and will also help others in getting back their refund.  You were one of the lucky ones:

 

https://www.ipetitions.com/petition/petition-against-jeannie-kerns-affordable

 

Click on the link and join the petition.  The petition is really quick and easy to fill out.   There is strength in numbers so join the petition as soon as possible.  Thank you for your time.

Respond to this report!
What's this?

#4 Consumer Suggestion

Petition Has Been Filed Against Affordable Financial Solutions-Jeannie Kerns

AUTHOR: Francine - (United States)

POSTED: Monday, November 05, 2018

I agree with your complaint and feel this abuse has to end.  A petition is being filed which I will be turning over to the proper authorities for a formal investigation: https://www.ipetitions.com/petition/petition-against-jeannie-kerns-affordable

Click on the link and join the petition.  Your help and involvement will not only give you a better chance in getting your refund back but also putting an end to her and her company’s deceptive practices.  The petition is really quick and easy to fill out. 

Respond to this report!
What's this?

#3 Author of original report

PAID IN FULL

AUTHOR: Patrick - (United States)

POSTED: Friday, April 27, 2018

 THIS REPORT WAS POSTED 30 DAYS LATE BY RIPOFF REPORT. ALL FUNDS HAVE SINCE BEEN RETURNED.

Respond to this report!
What's this?

#2 REBUTTAL Owner of company

Regarding your payment

AUTHOR: Jeannie - (United States)

POSTED: Friday, April 27, 2018

I refunded you $300 of the $500 and asked you for your address so I could send it to you !

You did not mention that in this post at all - you acted as if I did not refund you anything

I was honest with you about Google Wallet - It was shut down - 

I dont have paypal due to financial services - 

 

 

Respond to this report!
What's this?

#1 REBUTTAL Owner of company

This is completely untrue

AUTHOR: Jeannie - (United States)

POSTED: Friday, April 27, 2018

No one had come to me at all regarding anything of this matter - 

I dont even have a Patrick?

All you have to do is email me and I will respond back to you in 24-28 hours - 

This is completely not true and ridiculous to come to this site and write this - 

Anyone can just email me and I respond back to them - Maybe not in 10 minutes but I do respond. 

I do not outsource to people - SO I DO ALL THE WORK ! I do have to make a time of the day where I RESPOND TO EMAILS. 

Please email me so I can see WHO this is and take care of it 

 

THANK YOU !

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now