X  |  CLOSE
Report: #1303412

Complaint Review: kunversion - Internet

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Jeff — California USA
  • kunversion Internet USA

kunversion kunversion, listing machine, kunversion.com Kunversion, bait and switch, false promises, won't cancel Denver Colorado

*REBUTTAL Owner of company: Defining Some Things

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Signed up with kunversion a few months ago. I was promised leads in my small local neighborhoods. I was also promised at least 50 leads per month. The sales rep was very aggressive to get me to sign up, and I did. What a huge mistake.

Of the small number of leads I got, only a handful have accurate contact information. The leads I spoke with were hostile and felt as if they had been tricked into filling out a form. It is not easy to get buyer or listing appointments when the people despise you before you can even say anything. The platform is nothing impressive and zurple isbetter. 

I asked to cancel my kunversion contract because of the awful response and was yelled at over the phone by a rep, and was told that I was unable to cancel early and if I did it would be sent to collections which would impact my credit. I continued to throw money away and pay kunversion despite the awful experience. I then found out that they sent me to collections anyway! Are you kidding me???? AVOID KUNVERSION!!!!!!

This report was posted on Ripoff Report on 05/03/2016 01:53 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/kunversion/internet/kunversion-kunversion-listing-machine-kunversioncom-kunversion-bait-and-switch-false-1303412. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
0Consumer
1Employee/Owner

#1 REBUTTAL Owner of company

Defining Some Things

AUTHOR: Justin Tracy - (USA)

POSTED: Friday, May 06, 2016

1. You're talking about Listing Machine right? Not Kunversion. They are 2 seperate things.

2. We never promise quantity of leads, some times it's a couple some time it's dozens.

3. You agreed to a term when you signed up for the product.

4. The smaller you make your targeted area the harder is it to get quantity.

5. We don't trick anyone they all see an ad and goto our landing pages that are pretty clear about how and where we get this information for example: http://www.listingmachine.com/1

6. We have never sent anyone to collections for Listing Machine.

7. Listing Machine is just a seller lead gen funnel it is not a full system like Kunversion or Zurple.

8. The small package which i assume you bought only has 75 dollars in ad spend, in expensive home areas, thay may be just a few leads. 

 

Respond to this report!
What's this?

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now