X  |  CLOSE
Report: #1511701

Complaint Review: CARiD -

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Qwed1 — Springville UT United States
  • Author Confirmed What's this?
  • Why?
  • CARiD United States

CARiD Refused to provide return label and refund on WeatherTech mats which are guaranteed for life

*Author of original report: CARiD correction

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I purchased WeatherTech mats from CARiD which did not hold up. I contacted WeatherTech and they sent me replacements which I didn't need anymore because I had purchased another brand. I informed CARiD about this and asked for a return label & refund and this was their response. 

Thank you for choosing CARiD.com.

On behalf of our store, I would like to apologize for the inconvenience with the order.

We have received a message from the manufacturer and they denied your return request. They say that if you were to send them the part back it would have to be within 30-days of the original purchase and be in a new/unused condition. The manufacturer would require both the replacement and the original part back for a refund. They do not think the original part is a new/unused/resellable condition so they would have to say they would not refund you for that return.

If you have any additional questions, please feel free to contact us at CARiD.com.

Thank you and have a good day!

 

  Sincerely,

    Meryl Bates
Customer Service
Customer Experience Center  

WeatherTech guarantees their mats for life so this is a complete lie. 

This report was posted on Ripoff Report on 09/07/2021 09:01 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/report/carid/refused-provide-return-label-1511701. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
1Author
0Consumer
0Employee/Owner

#1 Author of original report

CARiD correction

AUTHOR: Qwed1 - (United States)

POSTED: Thursday, September 09, 2021

 CARiD had finally made good on the return. Please disregard this complaint.

Respond to this report!
What's this?
Featured Reports

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now