Ripoff Report Needs Your Help!
X  |  CLOSE
Report: #1342788

Complaint Review: Carchex - Nationwide

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Michael — Paragould Arkansas USA
  • Author Not Confirmed What's this?
  • Why?
  • Carchex Nationwide USA

Carchex Rip off Chicago Illinois Nationwide

*UPDATE Employee: Full Refund

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

 I bought a extended warranty from carchchex. The next day cancelled policy with in 30 days as they claim. Now carchex is sending bills to me. That is not cancelled. I've sent their cancellation forms email and called them. They claim they don't have any records of any conversation or forms or emails. So since its been over 30 days. I'm responsible for the bills. But they can't warranty my car but can charge me. They are rip offs. Don't use them. Tell everyone you can not to use

This report was posted on Ripoff Report on 12/12/2016 02:56 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/carchex/nationwide/carchex-rip-off-chicago-illinois-nationwide-1342788. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE Employee

Full Refund

AUTHOR: CARCHEX - (USA)

POSTED: Thursday, January 12, 2017

Mr. Garner,

 

Thank you for sharing your frustration anonomously on RipoffReport.com. We did review all of our records and we did not receive any communications from you to cancel. When you called us to cancel, your contract was immediately cancelled and a full refund was issued.

 

Posting anonomously makes it very difficult for legitimate companies like CARCHEX to help you when you have an issue. We would highly recomend including information that allows coampanies to work with you if you have any issues in the future.

 

CARCHEX has a great reputation for helping customers resolve issues. It is the reason we maintain an A+ rating with the BBB and are consistently recognized as the leading Vehicle Protection Plan company to work with.

 

We appologize for any frustration but are glad we were able to resolve this matter.

 

Best,

 

Jason Nierwienski

CARCHEX Customer Service Manager

(877)227-2439 Ext 1204.

 

Respond to this report!
What's this?
Featured Reports

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now