X  |  CLOSE
Report: #1388376

Complaint Review: General Electric - Nationwide

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: So disappointed in GE — Costa Mesa California USA
  • Author Confirmed What's this?
  • Why?
  • General Electric Nationwide USA

General Electric GE Brand new dishwasher - never used - motor fails and GE won't replace Costa Mesa CA

*Consumer Comment: Why did they deny the claim?

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Report about YOU
listed on other sites?
Those sites steal
Ripoff Report's
content.
We can get those
removed for you!
Find out more here.
How to fix
Ripoff Report
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

Recently I moved into a new construction townhome.  While unpacking I attempted to use the dishwasher.  Each time it did not flush the soap out nor did it dry the dishes.  Only upon spending $108.95 did I discover that the never used applicance had a bad motor.  Now they want another $480 for the motor of their applicance.  I am stunned.  In the meantime I have spent hours on calls, waiting for support and service. 

This company WAS an American icon.  I am horrified that they think this is an acceptable way to do business.

BTW their customer advocacy department is a joke.  I had the displeasure of working with Ernestine.  While she was following protocol she was domanieering and not remotely simpathetic to my experience, but judging by what I read on line this is constant.  GE applicances - at least - are absolute garbage....I'd buy used before ever buying another GE applicance.

This report was posted on Ripoff Report on 07/26/2017 01:07 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/general-electric/nationwide/general-electric-ge-brand-new-dishwasher-never-used-motor-fails-and-ge-wont-replace-1388376. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
What's this?
Also a victim?
What's this?
Repair Your Reputation!
What's this?

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 Consumer Comment

Why did they deny the claim?

AUTHOR: Robert - (USA)

POSTED: Wednesday, July 26, 2017

There is something you are not telling us.   Specifically what is the exact reason they are denying your claim.

As a guess does this have to do with how long this dishwasher was sitting around after purchase before you attempted to use it?   

If so the warranty covers a specific amount of time after purchase, not after the first use.  As there is no way to determine when it was first used.  So if it had a 6 month warranty, but you didn't use it for 9 months the warranty has expired.

If it is something else, then what was it?

 

Respond to this report!
What's this?
Featured Reports

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.

X
What do hackers,
questionable attorneys and
fake court orders have in common?
...Dishonest Reputation Management Investigates Reputation Repair
Free speech rights compromised

WATCH News
Segment Now