Report: #1401242

Complaint Review: MATTRESS FIRM

  • Submitted: Wed, September 20, 2017
  • Updated: Wed, September 20, 2017
  • Reported By: FALSE ADVERTISING!! — MAMARONECK New York USA
  • MATTRESS FIRM
    38 NARDOZZI PL
    NEW ROCHELLE, New York
    USA

MATTRESS FIRM FALSE ADVERTISEMENT/LIARS I PURCHASED A MATTRESS AND DELIVERY WAS A CHEAPER QUALITY MATTRESS THAN WHAT I PICKED OUTAND PURCHSED FROM CLEARANCE. SALESMAN WAS DAVID CASTRO THAT WAS THE LYING SALESMAN, VERY RUDE UNPROFESSIONAL, UNACCOMODATING AND A LIAR. NEW ROCHELLE New York

*UPDATE EX-employee responds: Clearance means outlet which means used

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I had a horrible experience when purchasing a mattress from Mattress Firm in New Rochelle, NY with a salesman named David Castro. At time of purchase my husband took a picture of the item with the item number that was to be delivered, David (salesman) was entering the wrong item number when my husband confronted him and told him "please make sure you enter the right mattress to be delivered". Of course a delivery of another cheaper quality mattress was sent to my address. We was deeply offended by the unprofessional behavior of the sales assistant (David Castro) when we went back to the shop to complain. He was very rude, unaccomodating, talking to us like he is arguing with his friends in the streets. He refused to give me the mattress I had originally purchased and did not receive. I asked him to exchange he said "YOU ARE DONE" a few times to us. He stated he was the "office manager" and his coworker also stated he was the "office manager" but was not allowed by David Castro to help us when we asked to speak to the other manger. He stated he will give me a full refund abut was not able to generate one until a few days later he will email it to me. that's when I refused to leave until I was helped with an exchange or a full refund receipt before I leave. The salesman then got loud I was recording him and called the police and got a report. I have been trying to call a corporate headquarters of MATTRESS FIRM with no live assistance and all the numbers refer you to call the local office of your purchase. After many complaints posted on many different sites, Mattress Firm april.holmes@mfrm.com called me to let me know that I have a few options give me free pillows, $100 credit or to have them pick up the mattresses from my home. This was a waste of my time and my money that I never got a refund for after leaving the store with a police report!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

This report was posted on Ripoff Report on 09/20/2017 08:50 AM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/mattress-firm/new-rochelle-new-york-10805/mattress-firm-false-advertisementliars-i-purchased-a-mattress-and-delivery-was-a-cheape-1401242. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 UPDATE EX-employee responds

Clearance means outlet which means used

AUTHOR: Rob - (United States)

 If you purchased a brand new mattress you have up to 120days to return it for a refund but if on your sales order you see an O next to an item description then that item is used no warranty no refunds no returns now if you don't see this on your sales order that means you have been defrauded you are now one of the millions of consumers that have been defrauded by mattress firm without thier consumers knowledge its actually company policy to sell used mattresses as brand new in all of mattress firms outlet and mega center locations. You have to call your state attorney general and files complaint if you paid with a credit card you could despute the charge with them.

Respond to this report!
Ripoff Report Recommends
ZipBooks Accounting Software

Advertisers above have met our
strict standards for business conduct.