X  |  CLOSE
Report: #1464372

Complaint Review: TracFone - Miami Florida

  • Submitted:
  • Updated:
  • Reported By: Arlene — Paradise California United States
  • TracFone
    Not listed
    Miami, Florida
    United States

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

 

 I knew it was the battery and kept telling them so. Finally I got a WOMAN who said pull out the battery and tell me if you see pink on top of the battery. It was there on mine. She said the battery is not good. I now am going to get a refurbished phone after the person who paid $100 at QVC for a faulty phone. I do not recommend this company. Malaysian people answer the phone number supplied pretending to be Americans. In other words a USED phone is what I am NOW going to get, NOT NEW. TracFone does not back it's phones 

 

See Above, will not let me erase.

This report was posted on Ripoff Report on 10/12/2018 03:06 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/tracfone/miami-florida-not-listed/tracfone-received-a-tracfone-in-june-for-my-birthday-and-when-turned-on-it-was-hot-i-cal-1464372. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
2Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 Author of original report

Second Phone Received in Asian They Could NOT get it to work and Blamed me!

AUTHOR: Arlene - (United States)

POSTED: Wednesday, October 24, 2018

Second phone received in Asian.  They could not get it to work, so now a third phone.  They did not keep my minutes used .  They give you a ticket number and they should be able to see what you have left.  They tried to sell me minutes and I said NO.  They are now sending me a third phone, because they could not get this phone that was in Asian to work.  It had two Icons to shut off, the other had 3.  This phone looked and acted broken.

The tihrd phone, when it comes and it does not work.  I will take a hammer to it and ship it back to them or QVC.

I lost 1.5 hours again with incompetant workers.  They get angry and raised their voice again, treating you like you are an idiot.  I have had many cell phones and this is the worst.  DO NOT BUY.  

Respond to this report!

#2 Author of original report

Rebuttal NOT THE TRUTH.

AUTHOR: Arlene - (United States)

POSTED: Sunday, October 14, 2018

I started calling as soon as I got the phone and said something is wrong as the phone is hot to the touch.  I called QVC and they gave me TracFone 's phone number.  You do not speak to Americans.  The people they use are from Malaysia or Phillipines.  I asked to talk to someone in USA and thery said they could not do that.  It took me months of calling. I lucked out and when a woman asked me to remove the battery and asked if at the top it was pink and it was.

I started calling within the 15 days, but TracFone does not back their insufficient product.  I told the person who bought it for me it was junk and TracFone proved it.

 

DO NOT BUY this product.  They will not help you, as I never got any help for months, until I got a woman who was smart.  The men would say things like you do not know what you are doing, do as I say when the phone would not respond,  they raised their voices to demean you.  I work on computers and knew it was the battery wihtin a week, but NO ONE  listened.  You spend hours on the phone with illiterate people.  They do not want to help you and 15 days is not enough time to get someone that is NOT American to help you like Microsoft or Xfinity does.  

 

THIS IS A TRUE RIPOFF COMPANY.  QVC SELLS THIS INFERIOR PRODUCT.  15 DAYS POLICY RIGHT OFF TELLS YOU THAT THEY DO NOT BACK THEIR PRODUCT.  

 

Respond to this report!

#3 UPDATE Employee

TracFone Received a TracFone in June for my birthday and when turned on, it was hot. I called and was belittled by the men and no help. Miami Florida

AUTHOR: Tracfone - (United States)

POSTED: Sunday, October 14, 2018

Hi Arlene

This is Mellannie from TracFone Wireless and I have read your post here. I am so sorry for the inconvenience you have gone through. Please be advised that for a customer exchanging a new phone that has been active for less than 15 days- a new handset will be shipped as a replacement. On the other hand, if a customer is exchanging a NEW device that has been active for more than 15 days, a refurbished handset will be shipped as a replacement. Please see our Terms and Conditions for more information. Please chat with us at bit.ly/2qdrKHH for further assistance and inquiries. For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST. You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

Mellannie

TracFone Wireless

Respond to this report!