NOTICE! Those consumers located in the European Union, effective 5/24/2018 due to the GDPR, citizens of any GDPR applicable country or anyone sitting in, or operating from, such country are prohibited from using this site. Read our Terms of Service to learn more. By using our site you understand and agree to these terms. Don't blame us... blame Europe! This site uses cookies to store information on your computer which may track your browsing behavior on our site and provide you with ads or other offers that may be relevant to you. Some are essential to make our site work; others help us improve the user experience. Read our Privacy Policy to learn more.

Report: #1087054

Complaint Review: mylife - Select State/Province

  • Submitted: Tue, September 24, 2013
  • Updated: Tue, September 24, 2013
  • Reported By: Jan — San Ramon California
  • mylife

    , Select State/Province
    USA

mylife Deceptive website tricked me into $190 in charges for a one time use mylife.com Ca

*General Comment: really now............

Show customers why they should trust your business over your competitors...

Is this
Ripoff Report
About you?
Ripoff Report
A business' first
line of defense
on the Internet.
If your business is
willing to make a
commitment to
customer satisfaction
Click here now..

I was trying to find information on a lost uncle of  my husband and was linked into my life after a facebook inquiry on him.  I attempted to sign up for one month to try the site, ended up clicking accidentally on a one year agreement for the site and a "service " to keep my  own information off the web by accident with $190 in charges. I found nothing useful on the site, and tried to cancel two days later. Mylife refused to cooperate or reduce their charge.  They are  dishonest,  do not use them. 

This report was posted on Ripoff Report on 09/24/2013 04:08 PM and is a permanent record located here: https://www.ripoffreport.com/reports/mylife/select-stateprovince/mylife-deceptive-website-tricked-me-into-190-in-charges-for-a-one-time-use-mylifecom-1087054. The posting time indicated is Arizona local time. Arizona does not observe daylight savings so the post time may be Mountain or Pacific depending on the time of year. Ripoff Report has an exclusive license to this report. It may not be copied without the written permission of Ripoff Report. READ: Foreign websites steal our content

Search for additional reports

If you would like to see more Rip-off Reports on this company/individual, search here:

Report & Rebuttal
Respond to this report!
Also a victim?
Repair Your Reputation!

Updates & Rebuttals

REBUTTALS & REPLIES:
0Author
1Consumer
0Employee/Owner

#1 General Comment

really now............

AUTHOR: Tyg - ()

 You make the mistake and its THEIR fault?? How exactly can you hold THEM responsable for YOUR screw up. Yes you hit the "wrong" tab. When you did so you agreed to one years worth of charges. Reguardless of if you can use the information, you still agreed to the terms. Had this been reversed literally the same day you did it then you would have gotten your money back. But you used the site and then decided you wanted your money back!!!!!!!!!! You are just like every other self entitled twit on the planet!!

Respond to this report!